Amadeus rozwija tradycyjny interfejs do rezerwacji hotelowych, przechodząc z prostej platformy rezerwacyjnej do nowej platformy z ofertą wielu agregatorów dostępną w jednym miejscu
 
Stworzona w celu zwiększenia zyskowności biur podróży wspiera wszystkie oferty hotelowe i punkty sprzedaży oraz różne modele biznesowe

Umożliwia biurom podróży dostarczenie klientom najlepszej oferty w rekordowo krótkim czasie i zapewnienie im bardziej efektywnej obsługi

Amadeus ogłosił wprowadzenie platformy sprzedażowej nowej generacji do dystrybucji oferty hotelowej, która pozwoli branży turystycznej jeszcze efektywniej łączyć kupujących i sprzedających usługi z tego sektora. Dostęp do bogatego kontentu jest możliwy za pośrednictwem platformy sprzedaży dla biur podróży (Amadeus Selling Platform), korporacyjnego narzędzia rezerwacyjnego online (Amadeus e-Travel Management) oraz poprzez osoby trzecie za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych korzystających z systemu Amadeus.

Platforma Multisource zapewnia dostęp do spójnej, zintegrowanej oferty pochodzącej ze wszystkich źródeł hotelowych, na jednej platformie, dzięki czemu osoby dokonujące rezerwacji mogą wybierać spośród swoich ulubionych dostawców za pośrednictwem jednego interfejsu. Pełna integracja sprawia, że wyniki wyszukiwania pojawiają się w ustandaryzowanym formacie, co umożliwia łatwe i szybkie porównywanie ofert. To z kolei pozwala biurom podróży na wybór najlepszej oferty dla klienta w rekordowo krótkim czasie, a także na usprawnienie obsługi. Zaawansowane algorytmy wyszukiwania, technologia pamięci podręcznej oraz nowoczesne funkcje wyświetlania zapewniają czas reakcji wynoszący mniej niż jedna sekunda.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań, platformę Multisource będzie można dostosowywać do różnych modeli biznesowych klientów: można zarządzać treścią w czasie rzeczywistym w różnych punktach sprzedaży z uwzględnieniem modelu opartego na prowizji, modelu opłat za usługę lub stawek netto/marży, czy też stawek negocjowanych w zależności od klienta.

„Platforma hotelowa firmy Amadeus łączy ofertę pochodzącą od wielu różnych dostawców i z wielu różnych kanałów. Nasze analizy wskazują na wysoki poziom dokładności kontentu platformy. Żaden inny dystrybutor spośród znanych nam firm nie oferuje tak szerokiej oferty hotelowej” – powiedział Andreas Posmeck, Managing Director, GIATA.

„Przez dwa miesiące korzystaliśmy z pilotażowej wersji rozwiązania Amadeus Hotels. Mogliśmy wyszukiwać, porównywać i rezerwować ofertę hotelową za pośrednictwem jednego interfejsu, co znacznie skróciło czas potrzebny naszym agentom na znalezienie odpowiedniej oferty hotelowej. Mając wszystko w jednym miejscu i w pełni zintegrowane, możemy zarządzać podróżami naszych klientów od początku do końca w bardziej efektywny sposób, zapewniając im w ten sposób lepszą obsługę” – skomentował Barry Higgott, Operations Manager, Horncastle Executive Travel.

„Z punktu widzenia dostawców usług turystycznych możemy powiedzieć, że najnowsze aktualizacje Amadeus Hotels zapewniają nam szybki dostęp do dużej liczby obiektów hotelowych i stawek, które idealnie odpowiadają naszym potrzebom. Dzięki tej modernizacji możemy zarządzać naszym biznesem hotelowym w bardziej rentowny sposób, ponieważ rozwiązanie przyspiesza i upraszcza nie tylko procesy w zakresie wyszukiwania, rezerwacji i płatności, lecz także wspiera nasze operacje w obszarze mid- i back-office oraz zarządzanie kontraktami hotelowymi” – przyznał Massimo Callegari, Air and Sea Director, Costa Crociere.

Amadeus ma w swojej ofercie ponad 690 000 opcji hotelowych, na które składa się ponad 235 000 unikalnych obiektów. Wynika to z umów z regionalnymi lub globalnymi dostawcami hotelowymi, takimi jak Albatravel, Bedsonline, Despegar.com. Destinations of the World, GTA, hotel.de, HRS czy Transhotel. W dalszej kolejności planowane jest uwzględnienie takich partnerów jak Sunhotels, Teldar, Travelboutique oraz Travelguru. Dołączą oni do prawie 300 sieci hotelowych, reprezentujących różne firmy, i tysięcy niezależnych obiektów.

„Amadeus odpowiada na potrzeby branży w zakresie dostarczania wszystkich możliwych rodzajów ofert hotelowych – dopasowanych do podróży wypoczynkowych i biznesowych – w jednym miejscu. Dzięki temu oferta hotelowa może być dystrybuowana we wszystkich kanałach online i offline, zapewniając zintegrowane możliwości rezerwacyjne. To połączenie szerokiej i bogatej oferty, zaawansowanych technologii oraz zdolności dopasowania modelu komercyjnego do indywidualnych potrzeb klientów jest unikalną wartością dla branży” – powiedział Peter Waters, Director, Hotel Distribution for Amadeus.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie www.amadeus.com/hotelsmarketplace.