Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego ze względu na obecną sytuację epidemiczną
w kraju ponownie wspiera infolinię, tym razem przy współpracy z Głównym
Inspektoratem Sanitarnym. Od poniedziałku, 19 października do infolinii GIS
dołączyło ponad 20 przeszkolonych pracowników PHH.
Z uwagi na to, że zespoły hotelowe są bardzo dobrze przeszkolone w obsłudze klientów
wymagających, grupa PHH po raz kolejny zgłosiła chęć udziału w tym projekcie. Na
samym początku pandemii w marcu br. pracownicy PHH wspierali Infolinię NFZ. Tak
jak poprzednio pracownicy i tym razem będą udzielać informacji na temat objawów
koronawirusa, dyżurujących szpitali oraz możliwości uzyskania pomocy.
– Mamy wieloletnie doświadczenie w pracy z gośćmi i udzielaniu informacji. Dzięki sprawnej
koordynacji z Głównym Inspektoratem Sanitarnym otrzymaliśmy odpowiednie przeszkolenie
i jesteśmy gotowi do niesienia pomocy – mówi Sylwia, jedna z wolontariuszek z Grupy
Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Polski Holding Hotelowy po raz kolejny pokazał, że czynnie angażuje się we wszelkie
sprawy społeczne i wspiera wysiłki organizacji, które w tym trudnym czasie pracują dla
bezpieczeństwa naszego kraju.
Polski Holding Hotelowy od samego początku pandemii w marcu br. podjął inicjatywę
włączenia się do walki z nieuchronnie zbliżającym się kryzysem. W porozumieniu
z polskimi władzami podjęto szereg działań społecznych wspierających kadrę
medyczną walczącą na pierwszej linii frontu m.in. poprzez dostarczanie darmowych
posiłków służbom medycznym, wsparcie infolinii NFZ, otwarcie pierwszych w Polsce
hoteli dla medyków i izolatoriów oraz udostępnienie pokoi dla pacjentów
onkologicznych Instytutu Matki i Dziecka.