„Job for guide”, to portal, który łączy organizatorów turystyki z kadrami, ale także przewodników z turystami/podróżnikami. Jest to bardzo intuicyjny system, który automatyzuje i usprawnia proces poszukiwania takich specjalistów jak piloci i przewodnicy, a także nawiązywania z nimi współpracy.

„Pomysł pojawił się w mojej głowie już dawno temu. Pracowałam w turystyce na większości możliwych stanowisk – od animatora, rezydenta, pilota-przewodnika, przez managera produktu, agenta, aż po touroperatora. Obserwowałam, jak wprowadza się automatyzacje w innych branżach i ciągle brakowało mi dobrego narzędzia dla turystyki. Ilekroć szukasz zleceń, przeglądasz fora i media społecznościowe, wysyłasz miliony CV, które zostają bez odpowiedzi. Giniesz w tłumie. Pracując w biurze czasami potrzebowałam pracownika ad hoc i ciężko było kogoś znaleźć + ustalić termin i stawkę “na wczoraj” lub na “za rok” na potrzeby przetargu, a pamiętajmy, że jeśli na wycieczce nie ma pilota, to organizator ponosi straty finansowe. Portal jobforguide.pl jest łatwy w obsłudze – przyspiesza i ułatwia nawiązanie współpracy zarówno między biurem podróży i pilotem, przewodnikiem, animatorem, rezydentem czy wychowawcą, ale także pozwala turystom i podróżnikom na znalezienie profesjonalnych przewodników w kraju i na świecie. Portal działa w oparciu o system, który łączy strony na podstawie wybranych kryteriów oferty – są dostępne liczne filtry: od terminu, przez stawkę, po doświadczenie i dodatkowe kwalifikacje. Dodatkowo podobnie jak jest to w serwisach “znany lekarz” czy “booksy”, po zakończonym zleceniu wystawiane są opinie i oceny, co z czasem pozwoli stworzyć niezbędną w tej branży bazę” – mówi pomysłodawczyni i właścicielka tego interesującego projektu, Aleksandra Zalewska.

W serwisie jobforguide.pl chodzi o usprawnienie pracy organizatora, ale też pilota, przewodnika, rezydenta czy animatora. Ułatwiamy też podróżnikom znalezienie polskojęzycznych przewodników po Polsce i na całym świecie.