RYANAIR OGŁASZA ULEPSZONĄ STRONĘ INTERNETOWĄ ORAZ USŁUGĘ CYFROWĄ DLA PASAŻERÓW

Ryanair, ulubiona linia lotnicza w Europie, dziś (30 października) ogłasza ulepszoną stronę internetową www.ryanair.com, która jeszcze bardziej poprawi obsługę pasażera. Ryanair ogłosił również szereg usług cyfrowych, które ułatwią rezerwacje pasażerom oraz ich rodzinom.

 

Nowe funkcje strony internetowej Ryanair

  • Usunięcie kodu bezpieczeństwa “Recaptcha” dla poszczególnych rezerwacji (1 listopada).
  • 24 godzinny okres ochronny korygujący ewentualne błędy (1 listopada)
  • Przejrzystsza oraz łatwiejsza strona internetowa (30 listopada).
  • Uproszczenie procesu rezerwacji, który pozwoli zakupić bilet poprzez 5 „kliknięć” zamiast 17.
  • Funkcję rezerwacyjną, która pomoże pasażerom łatwiej znaleźć najniższe ceny biletów na każdej trasie (30 listopada).

Ryanair ogłosił również ulepszone usługi cyfrowe, które zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych miesięcy, w następujący sposób:

  • Rejestracja członkostwa “My Ryanair”, pozwalająca pasażerom wprowadzić swoje dane (nazwisko, adres, kartę kredytową itp.), które będą przechowywane bezpiecznie na stronie Ryanair.com. Pozwoli to pasażerom oszczędzić czas, za każdym razem, gdy będą dokonywać rezerwacji (koniec grudnia).
  • Mobilne karty pokładowe (koniec lutego 2014) dadzą możliwość wyboru otrzymania karty pokładowej poprzez jej wydruk lub pobranie jej ze swoich smartfonów.
  • Funkcja „Fare Finder” (koniec kwietnia), która pozwoli pasażerom sprawdzić ceny biletów w wyszukiwanym przedziale cenowym, na danej trasie oraz poszczególnym terminie podróży. Pasażerowie będą mogli kliknąć na niskie ceny i od razu znaleźć daty oraz loty, dostępne w wyszukiwanej cenie.  
  • Nowa aplikacja mobilna (maj 2014), która będzie informować o lotach i cenach Ryanair dostępna na wszystkich smartfonach oraz tabletach.
  • Opcja “Share the Fare” (koniec marca), która pomoże znaleźć niskie ceny biletów  oraz pozwoli udostępniać je na swoim ulubionym serwisie społecznościowym.
  • Na koniec Ryanair udostępni strony internetowe w różnych językach, zaczynając od języka hiszpańskiego oraz włoskiego do końca czerwca 2014 roku, dzięki czemu strona Ryanair.com będzie łatwo dostępna dla wszystkich głównych rynków w Europie w 2014 roku.

 

 

Michael O’Leary z Ryanair powiedział:

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowej przejrzystszej oraz łatwiejszej strony internetowej Ryanair.com, która jeszcze bardziej poprawi obsługę pasażera. Już w piątek kod bezpieczeństwa “Recaptcha” zostanie usunięty dla poszczególnych rezerwacji. Nowa ulepszona strona internetowa, ukaże się w następnych dwóch tygodniach. Wkrótce również ukaże się rejestracja członkostwa, funkcja „Fare Finder”, aplikacja mobilna, mobilne karty pokładowe oraz strona internetowa dopasowana językowo do wszystkich głównych unijnych rynków.

 

Pozwoli to naszym pasażerom jeszcze więcej zaoszczędzić oraz spędzić mniej czasu rezerwując loty Ryanair na nowej i znacznie ulepszonej stronie Ryanair.com. Mamy wielką nadzieję, że od 15 listopada pasażerowie będą z przyjemnością korzystać z naszej nowej i ulepszonej strony internetowej. Jeśli uważają, że powinny być naniesione dalsze zmiany poprawiające obsługę pasażera, mam nadzieję, że skontaktują się ze mną za pomocą internetowego formularza „Powiedz Michaelowi!” dostępnego na stronie internetowej Ryanair.com”.