Accor, globalny lider hotelarstwa i rozszerzonej gościnności, rozbudowuje portfolio marki Mercure w Polsce. Grupa podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wiązowna. Dzięki porozumieniu podwarszawski obiekt, już od grudnia 2020 r. będzie funkcjonował pod marką Mercure, zasilając tym samym rodzinę hoteli segmentu midscale Grupy.
Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji lidera na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu.
Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor
Od lewej: aktor Jakub Wesołowski, Sylwia Maśluk VP talent & culture Eastern Europe Accor, Sebastian Jóźwiak prezes zarządu Polish Business Promotion
Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor. Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021.
Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion
Od lewej: Sebastian Jóźwiak prezes zarządu Polish Business Promotion, aktor Jakub Wesołowski, Sylwia Maśluk VP talent & culture Eastern Europe Accor