Gdańska Organizacja Turystyczna wdraża nową, bezpłatną aplikację mobilną gdansk4play . Będzie ona zawierała Gdańskie Questy Turystyczne, czyli niestandardowe i nieszablonowe trasy turystyczne, które mogą urozmaicić każde spotkanie biznesowe.

Aby przemierzyć trasy przygotowane w ramach questingu należy kierować się wskazówkami ukrytymi w wierszowanych tekstach, odpowiadając jednocześnie na zagadki w wybranych lokalizacjach. Przygotowano cztery questy piesze, jeden kajakowy oraz jeden rowerowy. Z ich tematyką można zapoznać się na platformie www.gdansk4play.pl

Dlaczego questing?
 
Questing to świetna okazja, by przeżyć niezapomnianą przygodę i poznać miejsca, które z różnych przyczyn nie są tak licznie oblegane przez mieszkańców i turystów. Stanowi alternatywę dla standardowych szlaków turystycznych, łącząc jednocześnie nowoczesną technologię z turystyką. Questing to także rywalizacja, gdyż naliczane po każdym pytaniu punkty oraz czas decydują o miejscu w rankingu. Może okazać się świetnym pomysłem dla turysty biznesowego a także rodzin i wycieczek szkolnych. Gdańskie questy turystyczne będą również przyjazne zagranicznym turystom ze względu na ich dostępność w wersji angielskiej, niemieckiej oraz rosyjskiej.
 

Weekend questów
 
W dniach 28-29 czerwca, „Weekendem questów” Gdańska Organizacja Turystyczna chce oficjalnie zainaugurować funkcjonowanie nowej aplikacji. Uczestnicy będą mieli za zadanie pobranie aplikacji na swoje urządzenie mobilne (systemy operacyjne Android, Windows Phone), a następnie przebycie zaproponowanej przez organizatora trasy. Co ciekawe, każdego dnia uczestnikom zaproponowany zostanie inny szlak. Do wspólnej zabawy zachęcać będą szczudlarze z Teatru FETA.
 
Zarówno w sobotę, jak i w niedzielę do questu mogą przystąpić maksymalnie dwuosobowe zespoły, zapisy w godz. 11:00 14:00 na ul. Długi Targ 30 (obok Gdańskiego Centrum Informacji Turystycznej). Wymagane jest posiadanie urządzeń mobilnych (przynajmniej jedno urządzenie na zespół). Dla osób, które przejdą questy przewidziano losowanie nagród, ufundowanych przez m.in. Centrum Hewelianum, Ciuciu Cukier Artist, Klubogaleria Bunkier, Multikino, Muzeum Zamkowe w Malborku, Restauracja u Flisaka, Restauracja Mon Balzac, Restauracja Indyjska Ganesh, Teatr Wybrzeże oraz Vivadental.

 

 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 140 partnerów loklanych (hotele, centra kongresowe, usługodawcy). Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie. W 2013 Gdańsk Convention Bureau nagrodzone zostało prestiżową nagrodą ICCA Best Marketing Award.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER @GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB