– LOT zawiesza gałązkę jemioły najwyżej na świecie!

Warszawa, 19 grudnia 2014 roku – LOT postanowił podarować wszystkim niezwykłą atmosferę Świąt. Najwyżej na świecie, bo w każdym swoim samolocie zawiesił gałązki jemioły.

Tym samym każdy z nas ma teraz więcej powodów do okazania sobie czułości. Nie trzeba już szukać jemioły by obdarować bliską osobę całusem na Święta, zawsze gdzieś przecież nad naszymi głowami znajdzie się samolot LOT-u… z jemiołą na pokładzie.

Zwyczaj całowania się pod jemiołą przywędrował do Polski niedawno, choć jej magiczna moc była znana naszym przodkom od stuleci. Zawieszona pod sufitem lub nad drzwiami miała przynieść domostwu i jego mieszkańcom miłość, zgodę i szczęście w nadchodzącym roku. Zgodnie z tradycją pod jemiołą ustają waśnie i spory, zawarte przyjaźnie są trwalsze a osoby, które się pod nią spotkają mają przyzwolenie na pocałunek.

LOT zbliża – zwłaszcza w Święta, kiedy wszyscy odwiedzamy swoich najbliższych aby spędzić wspólnie ten szczególny czas. Tym razem LOT idzie dalej i chce zbliżać do siebie wszystkich, a nie tylko swoich pasażerów i ich rodziny, dlatego zawiesił jemiołę tak wysoko jak tylko się da, czyli pod samym niebem. Umieścił jej wiecznie zielone gałązki na pokładach wszystkich samolotów. To globalna kampania, która wpisuje się w świąteczną atmosferę i pomaga rozprzestrzeniać pozytywną energię. W tym celu powstała specjalna strona: kissalot.pl gdzie internauci mogą sprawdzić, nad którymi miastami akuratnie znajdują się samoloty LOT-u. W ten sposób można zaplanować spotkanie, kolację lub randkę w miejscu, nad którym będzie znajdować się jemioła, a co za tym idzie wszyscy będą mogli liczyć na świątecznego całusa.

Zachęcamy do udziału w akcji, podczas której możemy pokryć magiczną, świąteczną mocą praktycznie cały świat. Samoloty LOT-u latają bowiem w sezonie zimowym do ponad 40 miast na całym świecie, w tym: Nowego Jorku, Chicago, Toronto, Pekinu, Cancun, Bangkoku, Colombo, Krabi, Ho Chi Minh, La Romany, Santa Clary, Varadero, Durbanu i na Zanzibar.

Akcje wspiera kampania outdoorowa w wielu zagranicznych miastach m.in.:
w Amsterdamie, Sofii, Tbilisi, miejscowości Pembroke w Kanadzie a także na Wyspach Owczych.