- Strateg ds. marketingu powraca do a&o, aby objąć swoje poprzednie stanowisko
- Thomas, ekspert performance i data-based marketing, zastosuje strategię „skupioną na cyfryzacji i zorientowaną na wyniki” dla największej sieci hosteli w Europie
- Thomas skupi się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w celu uzyskania wartości dodanej dla klienta
Powrót do a&o po pięciu latach: Thomas Hertkorn (powyżej) ponownie odpowiada za strategię cyfrową największej sieci hosteli w Europie jako szef działu marketingu internetowego (zdjęcie: a&o Hostels).
Berlin – a&o Hostels ogłosiło mianowanie Thomasa Hertkorna na stanowisko dyrektora ds. Marketing internetowego. Ekspert powraca do firmy po pięciu latach, aby objąć swoje poprzednie stanowisko.
Mówiąc o swoim powołaniu, Thomas Hertkorn powiedział: „nie ma nic bardziej ekscytującego niż transformacja cyfrowa w branży takiej jak hotelarstwo, która tradycyjnie opiera się na obsłudze osobistej”. Zapytany o cel i wizję dla a&o, Hertkorn powiedział: „osiąganie jeszcze lepszych wyników dzięki inteligentnym systemom”.
Specjalista ds. marketingu powraca do a&o Hostels, wcześniej odpowiadał za komunikację marki online w latach 2017–2020. Phillip Winter, dyrektor ds. marketingu w a&o Hostels, powiedział: „Dzięki Thomasowi Hertkornowi odzyskujemy eksperta, który łączy innowacyjność z mierzalnością. Wspólnie jeszcze bardziej zwiększymy konkurencyjność a&o i wykorzystamy sztuczną inteligencję w sposób ukierunkowany, w którym tworzy ona znaczącą wartość dodaną dla gości i procesów”.
Hertkorn rozpoczął karierę w berlińskiej agencji cyfrowej Peak Ace i zajmował różne stanowiska na różnych rynkach B2C i B2B, ostatnio jako Dyrektor ds. sprzedaży i innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji. Ponad 15 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym skierowały Hertkorn na technologię, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju AI: „zawsze ważne jest znalezienie właściwej równowagi między odpowiedzialnością a ryzykiem, możliwościami a ograniczeniami, wydajnością a przejrzystością”, powiedział Hertkorn. Podkreśla również znaczenie ciągłej nauki, dalszych szkoleń i pozostawanie na bieżąco z najnowszymi trendami i wydarzeniami w branży.
Sztuczna inteligencja, wartość dodana, a&o Club
Zoptymalizowane doświadczenia gości i interakcje z klientami, zwiększona wydajność, a także nowe, zrównoważone i elastyczne usługi oraz modele biznesowe to stałe wyzwania dla grupy a&o, która prowadzi 42 hotele w dziesięciu krajach europejskich. „Niemal trzy miliony gości w zeszłym roku to dla nas dowód, że z powodzeniem wykorzystujemy nowe technologie, takie jak mobilne rezerwacje lub obsługa klienta wspierana przez sztuczną inteligencję, jednocześnie spełniając lokalne oczekiwania w zakresie usług i jakości”, powiedział Phillip Winter. Jeśli chodzi o strategię marketingu cyfrowego, Thomas Hertkorn uważa, że następujące aspekty są kluczowymi czynnikami sukcesu:
- Personalizacja i interakcja: ukierunkowana komunikacja w trakcie obsługi klienta;
- Jakość i częstotliwość adresowania: dostarczanie odpowiednich treści, w odpowiednim czasie I z odpowiednią częstotliwością;
- Wykorzystanie dużych modeli językowych (LLM): generowanie tekstu wspierane przez sztuczną inteligencję w celu elastycznych kampanii, interakcji z użytkownikiem i optymalizacji współczynnika konwersji.
Jeśli chodzi o orientację na klienta, Hertkorn opiera się na zmienionym rozumieniu cyfrowych procesów podejmowania decyzji: „Biorąc pod uwagę ograniczone opcje kierowania reklam Google Ads oraz rosnący wpływ AI na tradycyjne ścieżki wyszukiwania, potrzebujemy nowych metryk i optymalizacji opartej na danych, która jest ukierunkowana na zachowania użytkowników napędzane przez AI”, powiedział.