Uwielbiana przez gości marka Mercure konsekwentnie pokazuje, że hotele to miejsca pełne kultury i inspiracji, w których podróżni mogą odkrywać lokalne doświadczenia. W ramach programu Discover Local, Mercure Warszawa Centrum stał się przestrzenią wyjątkowego wydarzenia łączącego sztukę, literaturę i rozwój osobisty. W hotelowym lobby odbył się wernisaż prac Iwony Guzowskiej, połączony z premierą jej książki „Moc wojownika jest w tobie”.
Spotkanie zgromadziło miłośników sztuki i literatury, tworząc atmosferę sprzyjającą rozmowom o sile wewnętrznej, odwadze i harmonii z samym sobą. – W Mercure Warszawa Centrum wierzymy, że hotel powinien być miejscem spotkań, które inspirują i rozwijają. W duchu programu Discover Local z radością otworzyliśmy nasze przestrzenie na wernisaż i premierę książki Iwony Guzowskiej. Dzięki temu goście mogli doświadczyć sztuki, która opowiada o sile i odwadze, a jednocześnie wzbogaca ich pobyt w naszym hotelu – mówi Beata Rud-Chojnowska, Deputy Manager w Mercure Warszawa Centrum.
Iwona Guzowska – mistrzyni świata w boksie i kick-boxingu, dziś artystka i autorka – od lat łączy sportową dyscyplinę z artystyczną wrażliwością. Jej obrazy i książki powstają z potrzeby dzielenia się doświadczeniem – zarówno zdobytym na ringu, jak i wynikających w wewnętrznych doświadczeń. Prowadzi też spotkania i warsztaty motywacyjne, inspirując do życia w zgodzie z samym sobą.
To nie pierwsze spotkanie gości Mercure Warszawa Centrum z twórczością Guzowskiej. Na początku roku hotel zaprosił do refleksji nad światem przyrody poprzez wystawę „Drzewa”, w której artystka pokazała metaforyczną symbolikę drzew jako obrazu transformacji i wzrostu. Wernisaż z udziałem autorki spotkał się z dużym zainteresowaniem i potwierdził, że hotelowe przestrzenie doskonale nadają się do organizacji wydarzeń kulturalnych.
Mercure Warszawa Centrum, będący częścią polskiego portfolio uwielbianej przez gości marki Accor, stale rozwija się, by odpowiadać na potrzeby współczesnych podróżnych. Zakończona niedawno modernizacja objęła m.in. 304 pokoje, nowoczesne sale konferencyjne oraz lobby z recepcją. Projekt „Framing Warsaw”, przygotowany przez renomowaną pracownię Stone Designs, łączy nowoczesny styl z lokalnym dziedzictwem, czyniąc z hotelu miejsce, które inspiruje zarówno estetyką, jak i programem kulturalnym.
Od 1973 roku Mercure łączy komfort pobytu z odkrywaniem lokalnych tradycji i kultury w ponad tysiącu hoteli na świecie. Marka, uwielbiana przez gości, dynamicznie rozwija się w Europie Środkowo-Wschodniej i w Polsce. Program Discover Local pozwala gościom nie tylko lepiej poznać otoczenie, ale też zanurzyć się w doświadczeniach, które pozostają z nimi na długo – takich jak artystyczne spotkania w Mercure Warszawa Centrum.
Hotele Mercure są częścią ALL – programu lojalnościowego zapewniającego dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.



