Kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska – to nagrody warte 150 tysięcy złotych, które otrzymał zwycięski projekt. Najlepsi zostaną zaproszeni na rozmowy z managementem Burdy o możliwym partnerstwie, współpracy i inwestycji.

 

Pierwsze miejsce dla Ahoy Travel, równorzędne drugie dla Start Holidays i ShopTrotter to wynik całodziennych sesji mentoringowych i zaciętej rywalizacji 12 projektów. 
 
Kim są zwycięzcy?
 
– Pomagamy rozwiązywać powtarzające się problemy dla ludzi którzy latają przynajmniej 3 razy w tygodniu. Ahoy oszczędza setki godzin rocznie klientom, ułatwiając proces zamawiania i obsługi biletów – mówi Michał Hernas, co-founder Ahoy Travel.
 
Drugie miejsce ex-aequo zajęły StartHolidays i ShopTrotter. – Całe wakacje w jednym koszyku – u nas łatwo zrobisz swój wyjazd rezerwując lot, hotel, transfer i ubezpieczenie jednym kliknięciem. Bez biura podróży, bez płacenia agentom i kupując tylko to z czego rzeczywiście korzystasz – mówi o swoim projekcie Marcin Grodzicki, founder StartHolidays.
 
Z kolei ShopTrotter to „taki Tripadvisor na zakupy”. – Jesteśmy uniwersalnym i globalnym przewodnikiem zakupowym. W naszej bazie posiadamy blisko 100.000 butików w 85 miastach na świecie. Wszystkie butiki można filtrować przez kilka różnych tagów m.in. zakres cenowy, grupę produktową, styl, markę i lokalizację. Pozwalamy turystom w łatwy i szybki sposób znaleźć wymarzone produkty i akcesoria modowe w obcych miastach. Mocno wspieramy lokalne marki i butiki, dzielimy się naszą wiedzą zakupową i ogromnym zakresem przydatnych wskazówek, zbieranych przez zespół ShopTrotter przez ostatnie 5 lat. Dostarczamy użytkownikom wyjątkowe doświadczenie zakupowe. W naszej pracy łączymy pasję podróżowania z fascynacją modą. Obecnie przechodzimy przez proces rebrandingu, zmiany modelu biznesowego oraz upgrade’u portalu i aplikacji mobilnej. Niebawem planujemy relaunch zarówno nowej wersji portalu jak i aplikacji mobilnej. Poszukujemy aktywnie partnerów na całym świecie – mówi Lidia Zalewska, COO i co-founder ShopTrotter.
 
Kolejne edycje konkursu już niebawem
 
– Burda od dawna kojarzy się ze świetnej jakości magazynami. Dziś Burda to znacznie wiecej. Projekt Startup Adventure to kolejny krok w naszym rozwoju w obszarze technologii, mobile oraz innowacji – mówi Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer Burda International Polska. 
 
– W Burdzie wierzymy, że “startup” to tak naprawdę stan umysłu, dlatego budujemy go w głowach ludzi promując dzielenie się wiedzą, współpracę i networking. Najciekawsze projekty chcemy promować i wspierać na etapie dalszego rozwoju. Takie działanie ma podwójną korzyść nie tylko wspieramy młodą przedsiębiorczość, ale jednoczenie zaszczepiamy innowacyjność głęboko w organizacji – dodaje Jowita Michalska – Chief Marketing Officer Burda International Polska . 
 
– Wszystkie projekty wykonały kawał dobrej roboty, ich poziom i pomysły na robienie biznesu są bardzo dobre. Już nie możemy doczekać się kolejnych edycji – mówi Łukasz Głombicki, online manager National Geographic Polska i współorganizator konkursu. 
 
O konkursie
 

Startup Adventure to cykliczny konkurs dla Startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów. 

 
Nagrodami w pierwszej edycji konkursu były: kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska. Łączna wartość nagród dla zwycięzcy to 150 tysięcy złotych! Dodatkowo wybrane startupy spotkają się z managementem Burda Poland w celu omówienia potencjalnej współpracy i inwestycji. 
 
Oto wszystkie startupy, które wzięły udział w Startup Adventure:
  1. Briefly
  2. Muscado
  3. StartHolidays
  4. Tripelo
  5. FootSteps
  6. PaxApp
  7. JaJade.pl
  8. ShopTrotter
  9. Qubiculo
  10. SocialTravel
  11. Travel Architects
  12. Ahoy Travel
 
Mentorami w konkursie byli:
  1. Margaret Ann Dowling – Dyrektor Regionalna Burda International Polska i Czechy
  2. Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer Burda International
  3. Jowita Michalska – Chief marketing Officer Burda International 
  4. Edyta Pudłowska – Dyrektor Zarządzająca segmentów: nauka, podróże, IT, psychologia Burda International
  5. Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz – Dyrektor New Business & Corporate Media Burda International
  6. Katarzyna Sobańska-Helman – Dyrektor Regionalna Książek i Kolekcji Burda International Polska
  7. Piotr Bucki – bucki.pro
  8. Norbert Kilen – Strategy Director agencji social media Think Kong
  9. Marek Kotelnicki – co-founder Interne.st
  10. Kasia Janocha – co-founder Interne.st
  11. Marek Kapturkiewicz – Innovation Nest
  12. Dominik Komar – Havas Media Group
  13. Michał Rokosz – fundusz Inovo
  14. Norbert Młynarczyk – Wspólnik zarządzający KM Legal Advising
  15. Łukasz Krasnopolski – Prezes To Reforge
  16. Konrad Gawłowski – Menadżer Inwestycyjny Satus Venture
  17. Mateusz Tułecki – Twórca InternetBeta, strategy director w GrowPoint, prowadzący Startup Adventure
  18. Łukasz Głombicki – Online Manager National Geographic, prowadzący Startup Adventure
 
Pierwsze spotkanie odbyło się 31 maja w godzinach 12:30-18:45, w warszawskiej siedzibie AIP Business Link, w budynku Zebra Tower. Jego tematyka to podróże, adventure i czas wolny. Więcej informacji na stronie www.startupadventure.pl.