Pierwsi twórcy treści podróżniczych ukończyli program Beautiful Destinations Academy, zrealizowany we współpracy z Dubajem
Beautiful Destinations Academy, wspierana przez Dubaj, zapoczątkowała nową erę opowiadania historii, ustanawiając śmiały precedens dla przyszłości marketingu turystycznego
W wyjątkowym połączeniu kreatywności i turystyki pierwsza grupa globalnych twórców treści ukończyła program Beautiful Destinations Academy, realizowany we współpracy z Dubajem. Podczas 12-tygodniowego, intensywnego kursu czterech uczestników – Arthur Edelmans, Ethan Chang, Hugo Sudraud i Olessia Pliousnina – mieszkało, uczyło się i tworzyło angażujące materiały w jednym z najbardziej dynamicznych wizualnie miast świata, rozpoczynając nową erę opowiadania historii o destynacjach.
Ta pierwsza w swoim rodzaju inicjatywa, uruchomiona w kwietniu 2025 r. przez Departament Gospodarki i Turystyki Dubaju (DET) we współpracy z Beautiful Destinations, wyznacza nowy standard w marketingu turystycznym. Łączy edukację, podróże i kreację cyfrową, dając młodym twórcom narzędzia do rozwoju i globalnej kariery.
Inwestując w kolejne pokolenie storytellerów, Akademia kształtuje elitę nowych twórców, którzy w ramach programu przygotowali treści podkreślające unikalną atrakcyjność Dubaju poprzez autentyczne i kulturowo rezonujące narracje. Absolwenci mogą rozwijać swoje kariery na całym świecie, a najlepsi z nich otrzymają możliwość podpisania kontraktu z Beautiful Destinations.
Jego Ekscelencja Issam Kazim, dyrektor generalny Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (DCTCM), będącej częścią Departamentu Gospodarki i Turystyki Dubaju (DET), powiedział: „ To ukończenie programu stanowi ważny etap w drodze Dubaju do stania się światowym liderem gospodarki twórców, zgodnie z wizją naszych władz. Cieszymy się, że mogliśmy współpracować z Beautiful Destinations, aby urzeczywistnić tę ideę i otworzyć nowe perspektywy dla cyfrowego storytellingu w turystyce”.
Jeremy Jauncey, dyrektor generalny i założyciel Beautiful Destinations, powiedział: „ Kiedy uruchamialiśmy Beautiful Destinations Academy wraz z DET, naszym celem było podniesienie poprzeczki w marketingu turystycznym. Pierwsza grupa pokazała, jak ogromny potencjał mają twórcy traktowani jak prawdziwi storytellerzy. W zaledwie 12 tygodni rozwinęli swoje umiejętności i stworzyli treści, które mogłyby stać się częścią globalnych kampanii. Dubaj dał im idealne tło. Nasz przekaz do branży jest jasny: jeśli wciąż traktujesz media społecznościowe jako kanał poboczny, już jesteś krok w tyle.”.
Absolwenci pierwszej grupy chwalili wpływ programu, a także kreatywną inspirację, jaką dał im Dubaj:
Arthur Edelmans, 28 z Latwii ,
https://www.youtube.com/watch?v=J7Z9u5Kh2do&ab_channel=ArthurEdelmans
Ethan Chang, 21 ze Stanów Zjednoczonych
https://www.youtube.com/watch?v=3V1v_rftWQI&ab_channel=selmshots
https://www.youtube.com/watch?v=ruZo30dfgxE&ab_channel=HugoSudraud
Olessia Pliousnina, 27 z Kanady ,
https://www.youtube.com/watch?v=eDZ9xZ0L_g8&ab_channel=OlessiaPliousnina
Dynamika projektu utrzymuje się wraz z rozpoczęciem drugiej edycji we wrześniu 2025 roku. Program obejmie nową grupę utalentowanych twórców, poszerzony zespół mentorów oraz świeże, inspirujące moduły poświęcone dystrybucji treści, promocji marek i zaawansowanym strategiom kampanii. Nabór do trzeciej edycji potrwa do 18 września 2025 roku, a nowi uczestnicy rozpoczną swoją przygodę w styczniu 2026 roku.