Od 19 lutego każdy klient, który kupi rower w Tesco otrzyma do niego bezpłatne roczne ubezpieczenie od kradzieży w LINK4. Klienci będą mogli również skorzystać z dodatkowych ubezpieczeń LINK4 – OC Rowerzysty i NNW Rowerzysty.

„Cieszymy się, że dzięki współpracy z LINK4 możemy zaoferować naszym klientom tak proste, a jednocześnie pożyteczne rozwiązanie jakim jest ubezpieczenie od kradzieży roweru. Co ważne klient nie musi za nie nic płacić. Wystarczy, że kupi u nas rower i zachowa dowód zakupu.” – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.  
OC rowerzysty dostępne w ramach poszerzonego pakietu LINK4 chroni właściciela roweru w przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim podczas użytkowania roweru, natomiast NNW gwarantuje wypłatę odszkodowania w razie wypadku na rowerze. Akcja będzie wspierana działaniami promocyjnymi m.in. w sklepach oraz na stronie www.tesco.pl i potrwa  przez cały sezon sprzedaży rowerów w Tesco, czyli do końca października.
„Cały czas szukamy nowych sposobów na spełnianie rosnących oczekiwań klientów. Cieszymy się, że w Tesco znaleźliśmy partnera, z którym możemy tworzyć innowacyjne rozwiązania. To kolejny wspólnie oferowany produkt po ubezpieczeniach komunikacyjnych, mieszkaniowych i turystycznych.” – powiedział Mikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży B2B w LINK4.
LINK4 powstał jako firma directowa. Jest pionierem i liderem tego rynku. Jednak dzisiaj jest także silnie obecne w innych segmentach – współpracuje z multiagencjami i brokerami a w obszarze affinity z bankami i sieciami handlowymi.

 

***

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną rozpoczęło w 2003 r. Obecnie LINK4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne a firmom ubezpieczenia flot samochodowych oraz majątkowe z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, Internet, u agentów, brokerów, w bankach i sieciach handlowych. Ubezpieczyciel jest laureatem wielu nagród i wyróżnień. Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń direct otrzymało certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Zatrudnia ok. 30 tys. osób i oferuje klientom produkty 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania ułatwiające klientom robienie zakupów. Już w lipcu 2012 roku uruchomiona została usługa zakupów za pośrednictwem internetu – Ezakupy. Aktualnie, dostępna jest w 19 regionach Polski i dociera do ponad 30% mieszkańców kraju. Klienci Tesco mogą zamówić zakupy korzystając z komputera oraz smartfona. Mogą również zamówić dowóz zakupów do domu lub przyjechać po nie osobiście korzystając z usługi ‚Zamów i Odbierz’.