Miniona edycja cyklu spotkań pod szyldem Meet The Bidder: SMART Fairs for MICE and Luxury Travel, która odbyła się 13 marca 2018 w hotelu Sound Garden Hotel w Warszawie, po raz kolejny przybliżyła polskim organizatorom branży MICE nowych partnerów biznesowych z wielu interesujących destynacji. Patronem wydarzenia było stowarzyszenie SITE Poland oraz Polska Izba Turystyczna, a także Warsaw Convention Bureau i Warsaw Tourism Organization, Stowarzyszenie Polsko-Argentyńskie i WirtualnaGra.pl. Patronat medialny nad wydarzeniem objął magazyn All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, uhonorowany nagrodą „Sukcesy roku 2017” oraz „Luksusowa marka 2017” dla wiodącego luksusowego magazynu hobbystycznego/turystycznego w Polsce oraz oryginalnego i markowego polskiego produktu. Magazyn All Inclusive od dawna zasila branżę turystyczną merytorycznymi artykułami o podróżach w najciekawsze zakątki świata.

 

 

Na część spotkaniową przybyli do Polski przedstawiciele i reprezentanci hoteli, biur DMC i biur promocji zwielu popularnych wśród organizatorów incentive travel destynacji – Tajlandii, Kambodży, Mjanmy (d.Birmy), Laosu, Wietnamu czy Mauritiusu. Dołączyli również oferenci z takich krajów jak Hiszpania, Włochy, Malta, Czarnogóra,  Niemcy, Czechy, Słowacja. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się również inne reprezentowane podczas imprezy kierunki, takie jak Stany Zjednoczone, Panama, Salwador, Nikaragua, Belize, Gwatemala, Honduras, Kostaryka,  Ekwador z wyspami Galapagos, Kolumbia, Boliwia, Peru, Państwa Ameryki Środkowej, a także Emiraty Arabskie, Seszele, Izrael i wiele innych. Nie zabrakło także silnej reprezentacji firm z kontynentu afrykańskiego: Republiki Południowej Afryki, Botswany, Suazi, Zambii, Zimbabwe, Malawi, Mozambiku, Lesotho, Kenii, Tanzanii, Ugandy, Rwandy, które miały okazję po raz pierwszy zaprezentować swoją ofertę polskim odbiorcom.

 

Travel Bidder gościł także swoich partnerów, których oficjalnie reprezentuje w Polsce – SIT DMC z Malty, Asian Trails z Wietnamu, Laosu i Kambodży oraz nowego partnera operującego w Kenii, Tanzanii, Rwandzie i Ugandzie – Global Star Tours & Travel.

 

Mimo trwającego wysokiego sezonu na spotkania z zagranicznymi gośćmi przybyło liczne grono profesjonalnych organizatorów wyjazdów incentive. Jeden dzień intensywnych spotkań pozwolił na cenną wymianę kontaktów i doświadczeń między organizatorami i oferentami, które już owocują ich współpracą.

Moje gratulacje dla organizatorów tegorocznej marcowej edycji Meet The Bidder. To był naprawdę niezapomniany event, którego organizację oceniam bardzo wysoko. Z perspektywy biznesowej przyznaję, że liczba spotkań była wyjątkowa i udało nam się pozyskać wiele leadów sprzedażowych dla licznych DMCs reprezentowanych przez naszą firmę. Na pewno wrócę na MTB w przyszłym roku – stwierdza Suzie Campbell, właścielka Travel To Marketing LLC, reprezentującej kilkudziesięciu oferentów z całego świata.

Więcej informacji pod adresem www.meet-the-bidder.com. Pytania można kierować pod adresem office@travel-bidder.com

 

 Meet the Bidder fot. Kuba Kiljan

Meet the Bidder fot. Kuba Kiljan

Meet the Bidder fot. Kuba Kiljan

Meet the Bidder fot. Kuba Kiljan