umożliwiają dalszy wzrost przychodów biur podróży

 – Nowa wersja aplikacji dla biur podróży rozszerza możliwości sprzedaży o rezerwacje miejsc hotelowych i wynajem samochodów

Langley, Wielka Brytania, 19 grudnia 2014 r. — Firma Travelport (NYSE: TVPT), czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej, wprowadziła nowe funkcje do Travelport Smartpoint, swojej wiodącej w branży aplikacji handlowej dla biur podróży.

Najnowsza wersja, już dostępna do pobrania, stanowi jakościową zmianę w ofercie miejsc hotelowych i wynajmu samochodów dostępnej w aplikacji firmy Travelport. Biura podróży mogą przeszukiwać, sprzedawać i rezerwować te usługi w sposób znacznie wygodniejszy i bardziej efektywny, tym samym zwiększając swoje przychody.

Nowa wersja aplikacji Travelport Smartpoint jest kolejnym krokiem na drodze jej ciągłego udoskonalania. Początkowo ta przełomowa aplikacja oferowała funkcje rezerwowania lotów; obecnie umożliwia również rezerwację miejsc hotelowych i wynajem samochodów. Aplikacja oferuje teraz pracownikom biur podróży możliwość dokonywania takich samych rezerwacji, jakich podróżni mogą dokonywać samodzielnie w Internecie, łącznie ze zdjęciami, porównaniami i mapami lokalizacyjnymi — a wszystko to w ramach zintegrowanego procesu obsługiwanego w jednym miejscu.

Najważniejsze zalety najnowszej wersji aplikacji Travelport Smartpoint:
•    Wyświetlanie ocen hoteli i opinii o nich z platformy TripAdvisor bezpośrednio na ekranie pracownika biura podróży, co umożliwia lepsze obsłużenie klienta poprzez zaoferowanie podróżnym cennych porad i ofert porównawczych.
•    Funkcja Travelport Trip Quote umożliwiająca generowanie ofert dla klientów i wysyłanie ich pocztą elektroniczną bezpośrednio z aplikacji Travelport Smartpoint. Zwiększa to sprawność i wydajność pracy, a jednocześnie oferuje klientom przejrzyste informacje umożliwiające podjęcie decyzji dotyczących podróży najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
•    Funkcja Agent Alert przypominająca pracownikom biur podróży, aby podczas rezerwowania dla klienta lotu wymagającego skorzystania z noclegu, rozważyli dodanie noclegu w hotelu lub wynajęcie samochodu z odpowiednio dopasowanymi podpowiedziami. Pozwala to zwiększyć przychody biura.
•    Nowe funkcje ukierunkowane na klientów, takie jak rozbudowana historia rekordów PNR pozwalająca zwiększyć wydajność pracy i lepiej spersonalizować oferty w celu zacieśnienia relacji z klientami.
•    Więcej opcji dokonania płatności, szczególnie istotnych w przypadku dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych, włącznie z modyfikatorami przedpłat i płatnościami za pomocą jednorazowych kart kredytowych oferowanych przez firmy takie jak eNett.

Najnowsza wersja aplikacji Travelport Smartpoint jest również zintegrowana z przełomowym rozwiązaniem Rich Content and Branding dla linii lotniczych, co zwiększa możliwości sprzedaży produktów droższych i powiązanych. Z rozwiązania tego korzysta już ponad 80 linii lotniczych (ostatnio do tego grona dołączyły linie United Airlines), co umożliwia pracownikom biur podróży łatwiejsze i efektywniejsze porównywanie i sprzedawanie produktów i usług linii lotniczych, lepsze zrozumienie oferty linii oraz zwiększenie przychodów biur poprzez sprzedawanie klientom dodatkowych usług, takich jak płatne miejsca, dodatkowy bagaż, specjalne posiłki czy możliwość korzystania z pokładowej sieci Wi-Fi.

Jason Clarke, dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Aplikacja Travelport Smartpoint już teraz pomaga naszym klientom rozwijać swoją działalność. Przyspieszenie przepływów pracy i większa funkcjonalność przekładają się na większą wydajność pracy, a także — co ważne — na większą rentowność działalności. I to jest właśnie najważniejsze w nowej wersji. Firma Travelport połączyła największą ofertę produktów i usług turystycznych z wiodącą w branży technologią, aby zaoferować niemające sobie równych możliwości sprzedaży i umożliwić biurom podróży wzbogacenie swojej oferty. Przechodząc na najnowszą wersję aplikacji Travelport Smartpoint, biura podróży kładą podwaliny pod swój przyszły rozwój”.

Nowa wersja aplikacji Travelport Smartpoint zostanie wdrożona w biurach podróży na całym świecie w najbliższych kilku tygodniach.

Więcej informacji na temat aplikacji Travelport Smartpoint można znaleźć pod adresem http://www.travelportsmartpoint.com/