Po zaledwie pięciu latach od wprowadzenia programu lojalnościowego Le Club Accorhotels, z jego oferty korzysta już prawie 15 milionów członków. Z tej okazji Grupa Accor, partner strategiczny Grupy Hotelowej Orbis, postanowiła rozszerzyć możliwość zdobywania i wymiany punktów swoim klientom. Od 1 lipca br. za każdy nocleg posiadacze karty Le Club Accorhotels otrzymają dodatkowo 25% punktów więcej!

Cały czas online
Le Club Accorhotels to program lojalnościowy Grupy Accor, do którego przystąpić może każdy gość hotelu. Członkowie Programu otrzymują punkty za każdy pobyt w hotelach należących do marek: Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, Orbis Hotels, Adagio Access oraz Thalassa sea & Spa. Zebrane punkty mogą wymieniać na różnorodne korzyści i nagrody takie jak: zniżki podczas rezerwacji, kupony hotelowe czy kupony partnerów programu. Dzięki stałemu dostępowi online do konta Le Club Accorhotels, każdy z członków programu może sprawdzić swoje rezerwacje, przeglądać historię wykorzystania dotychczas zebranych punktów, wybrać nagrodę czy skorzystać ze spersonalizowanych ofert po preferencyjnych cenach. Program powstał pięć lat temu i od tamtego czasu przystąpiło do niego ponad 14 milinów gości, a już wkrótce ich liczba osiągnie 15 milionów.

Zbieraj punkty jeszcze szybciej!
Członkowie programu Le Club Accorhotels uzyskują dodatkowe przywileje, zależne od statusu ich karty i marki hotelu, w którym zdecydują się na nocleg. Posiadacze kart o statusie Silver otrzymują powitalnego drinka i mogą skorzystać z opcji późnego wymeldowania. Natomiast dla członków Gold oferowane jest podniesienie standardu pokoju i możliwość wczesnego zameldowania. W segmencie ekonomicznym, posiadacze karty ibis business na całym świecie automatycznie zyskują status „Gold”. Istotnym aspektem działania Le Club Accorhotels jest to, że punkty w nim zebrane nie tracą ważności. Wystarczy, aby członek programu spędził w ciągu roku przynajmniej jedną noc w hotelu sieci Accor. Le Club Accorhotels, chcąc odpowiadać na potrzeby swoich gości proponuje im coraz to inne oferty, które umożliwiają szybsze zbieranie punktów i zdobywanie nagród czy wyższych statusów. Od 1 lipca br. za każdy nocleg posiadacze karty Le Club Accorhotels otrzymają dodatkowo 25% punktów więcej, a także mogą skorzystać z nowej oferty cenowej „Tylko dla Wybranych” –20 zł od każdego noclegu zarezerwowanego online na accorhotels.com. Dodatkowo punkty można zbierać meldując się na Facebooku w aplikacji „Places
by Le Club Accorhotels”.

Podróżuj bez rozczarowań
Korzystanie z Le Club Accorhotels to oszczędność czasu, ponieważ członkowie programu mają pierwszeństwo zameldowania, a także możliwość późnego wymeldowania oraz inne korzyści w zależności od statusu karty. Podczas pobytu goście mogą liczyć również na bezpłatne wifi oraz inne miłe niespodzianki, które czekają tylko dla nich. Aby cieszyć się przywilejami goszcząc w hotelach sieci Accor, wystarczy wypełnić zgłoszenie w recepcji hotelu lub za pośrednictwem strony internetowej www.accorhotels.com/leclub. Od momentu rejestracji każdy gość zbiera punkty za pobyty oraz inne usługi wykupione w hotelu i może je wymieniać m.in. na kupony hotelowe Le Club Accorhotels Rewards, mile lotnicze u partnerskich linii lotniczych, usługi partnerów programu oraz cieszyć się z innych korzyści oferowanych przez Le Club Accorhotels.

 

***

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 4 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.