Na zaproszenie Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau do Gdańska przyjechali przedstawiciele polskich agencji zajmujących się organizacją spotkań biznesowych. Dzięki zaangażowaniu Partnerów GOT goście mieli okazję zapoznać się z ofertą konferencyjną Gdańska, Sopotu i Regionu.

Zaproszenie do Gdańska przyjęło 7 agencji, w tym z Warszawy: Maestro Meetings & Incentives Sp. z o.o., Select Poland, Supertour DMC Poland, Mazurkas Travel, Furnel Travel, Liberty International Sp. z o.o. oraz Symposium Cracoviense z Krakowa. Wizyta odbyła się w dniach 30 listopada 2 grudnia.

Program spotkania był tak ułożony, aby goście mogli lepiej poznać możliwości konferencyjne i incentive Gdańska i Regionu z naciskiem na nowe obiekty, z którymi do tej pory nie współpracowali.

Z wizytą w obiektach konferencyjnych

Swoje możliwości na organizację spotkań biznesowych mieli okazję zaprezentować Partnerzy GOT z Gdańska, Sopotu ale też Regionu wśród nich: Hotel Mistral Sport w  Gniewinie, Centrum Wystawienniczo Kongresowe AmberExpo, PGE ARENA Gdańsk, Polska Filharmonia Bałtycka, Opera Leśna w Sopocie, Zatoka Sztuki oraz Hotel Sheraton. Oprócz wymienionych lokalizacji goście odwiedzili również dwa nowe obiekty na mapie Gdańska: Europejskie Centrum Solidarności oraz Gdański Teatr Szekspirowski, które choć działają od niedawna już cieszą się dużym zainteresowaniem organizatorów spotkań biznesowych. Wszystkie odwiedzane obiekty zrobiły duże wrażenie na gościach.

Nie zabrakło emocji

W trakcie wizyty goście, poza wizytami w obiektach konferencyjnych i hotelach mogli m.in. samodzielnie przygotować azjatyckie przysmaki w Klubogalerii Bunkier, przeżyć dreszcz emocji w Kolibki Adventure Park Gdynia, odwiedzić escape rooms na FUN ARENIE i  spróbować lokalnych przysmaków w Restauracji Gdański Bowke oraz Restauracji Gdańskiej.

Wizytę zakończyło spotkanie branżowe zorganizowane w Restauracji Filharmonia z udziałem zaproszonych Członków GOT. W jego trakcie Partnerzy GOT mieli możliwość zaprezentowania swoich obiektów/produktów/usług.

Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau dziękuje wszystkim Partnerom zaangażowanym w organizację spotkania: Gdański Bowke, Opera Leśna w Sopocie, Zatoka Sztuki, Hotel Sheraton w Sopocie, Hotel Mistral Sport w Gniewinie,  Adventure Park Kolibki Gdynia, Centrum Wystawienniczo Kongresowe AmberExpo, Restauracja AmberSide, PGE ARENA Gdańsk i Fun Arena, Europejskie Centrum Solidarności, Gdański Teatr Szekspirowski, Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto, Hotel Radisson Blu Gdańsk, Klubogaleria Bunkier, Restauracja Filharmonia oraz PTTK Gdańsk.

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które

zrzesza ponad 140 partnerów loklanych (hotele, centra kongresowe, usługodawcy). Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną

Organizacją Turystyczną GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA największego stowarzyszenia w branży.

Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń

biznesowych w regionie. W 2013 Gdańsk Convention Bureau nagrodzone zostało prestiżową nagrodą ICCA Best Marketing Award.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER @GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB