Zaledwie 36 godzin potrzebowali fani piłki nożnej, aby wykupić pierwszą pulę 10 tysięcy biletów do Narodowej Strefy Kibica, w której 19 czerwca 2018 roku będziemy wspólnie kibicować Biało-Czerwonym podczas ich meczu z Senegalem. Będzie to pierwsze spotkanie Reprezentacji Polski w rozgrywkach grupowych MŚ 2018 w Rosji.

Spodziewaliśmy się bardzo dużego zainteresowania biletami, dlatego zdecydowaliśmy się wypuszczać je do sprzedaży w transzach, aby dać wszystkim miłośnikom piłki nożnej równe szanse na wejście do Narodowej Strefy Kibica. Jesteśmy w stanie zgromadzić na PGE Narodowym około 75 tysięcy kibiców, już teraz widzimy jednak, że chętnych, by obejrzeć transmisję meczu na PGE Narodowym może być znacznie więcej — mówi Alicja Omięcka, Prezes PGE Narodowego.

W pierwszej puli było 10 tysięcy biletów, a ich sprzedaż odbywała się za pośrednictwem sklepu internetowego PGE Narodowego oraz w kasach areny. Druga pula biletów zostanie udostępniona 8 czerwca, jednak tym razem w innym kanale sprzedaży – w sieci sklepów Biedronka.  

Klienci Biedronki będą mogli nabyć unikalne vouchery pozwalające na odbiór biletów z 50% rabatem, jeśli dokonają jednorazowych zakupów za co najmniej 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów sieci w Warszawie i okolicach. W sumie dla klientów Biedronki przygotowanych jest 60 tysięcy biletów.

Dzięki unikalnym kodom klienci Biedronki mogą nabyć bilety do Narodowej Strefy Kibica w specjalnych cenach: 5, 10 i 15 zł w zależności od sektora. Promocja trwa od 8 do 16 czerwca w sklepach Biedronki w Warszawie i 41 okolicznych miejscowościach. Odbioru biletów na podstawie kodu dokonywać będzie można za pomocą sklepu internetowego PGE Narodowego pod adresem: sklep.pgenarodowy.pl. Sieć Biedronka jest również Sponsorem Głównym wydarzenia na PGE Narodowym oraz Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.

– Robimy wszystko, żeby być wspólnie z naszymi klientami podczas przeżywania największych piłkarskich emocji. A takie na pewno da inauguracyjny mecz polskiej reprezentacji narodowej, której Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem, na Mistrzostwach Świata w Rosji – mówi Marek Badowski, Manager ds. Marketingu w Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka. – Jesteśmy przekonani, że nasi klienci już od jutra podczas codziennych zakupów pomyślą nie tylko o pieczywie i owocach, ale również o nabyciu kodów, które w prosty sposób wymienią na tańsze bilety. Wspólnie zapełnimy cały PGE Narodowy i 19 czerwca nawet 75 tysięcy biało-czerwonych fanów będzie dopingować drużynę Adama Nawałki.

Podczas jednorazowych zakupów za 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów w Warszawie i okolicach – z uwzględnieniem produktów standardowo wyłączonych z promocji, takich jak alkohole mocne, papierosy czy artykuły żywienia początkowego – klienci mogą nabyć do 10 kodów wymienialnych na bilety.

Pełna lista sklepów sieci Biedronka, w których będzie można kupić vouchery wymienialne na bilety do Narodowej Strefy Kibica jest dostępna pod adresem: www.narodowastrefakibica.pl/bilety/promocja-dla-klientow-sieci-biedronka. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.narodowastrefakibica.pl.