Sieć polskich hoteli ekonomicznych Focus, skierowanych do Klienta biznesowego i turystycznego, zachęca inwestorów do współpracy franczyzowej. Hotelarze mogą liczyć na profesjonalnie wsparcie sieci już na etapie powstawania obiektu.

Czerpanie z doświadczenia  ludzi, którzy z powodzeniem realizują swoje pasje, uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach, jak również sprzedażowe i operacyjne wsparcie sieci, budują sukces franczyzobiorców.  

Dysponujemy zaawansowaną wiedzą fachową na trzech najistotniejszych poziomach. Przede wszystkim, oferujemy nowoczesny revenue management – korzystanie z najnowszych rozwiązań technologicznych w kwestii zarządzania ceną i dostępnością, współpracę z portalami rezerwacyjnymi oraz korzystanie na preferencyjnych warunkach z portali zakupowych. W ramach wsparcia sprzedażowego udostępniamy szerokie portfolio klientów sieciowych oraz służymy pomocą w zakresie marketingu i PR. Naszym Partnerom franczyzowym umożliwiamy także wdrożenie sprawdzonych procedur sieciowych, pomagamy w tworzeniu budżetów, udostępniając specjalistyczne narzędzia oraz swoją wiedzę i doświadczenie – to wsparcie na poziomie operacyjnym. – mówi Łukasz Płoszyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Focus Hotels.

Działanie pod szyldem znanej i lubianej marki, która swoim gościom oferuje określony standard usług, ułatwia pozyskanie Klientów. Co czwarta rezerwacja internetowa pochodzi z własnego systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej Focus Hotels. – dodaje Łukasz Płoszyński. Franczyzobiorcy uczestniczą we wszystkich akcjach promocyjnych i ogólnopolskich kampaniach sieci.

Należy podkreślić, że marki Focus Hotels są brandami otwartymi, co oznacza dużą elastyczność w nawiązaniu współpracy. Każdy projekt hotelowy rozpatrywany jest indywidualnie, biorąc pod uwagę lokalizację, standard i wizję rozwoju właściciela. Współpraca z Focus Hotels to szansa na sukces dla hotelarzy zainteresowanych współpracą franczyzową.