Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza Europy, dziś (3 marca) ogłosiła nową “Kartę Klienta” i zaprezentowała nowe zmiany, które będą wdrażane w tym roku, w ramach programu “Always Getting Better”.

Nowa “Karta Klienta” Ryanaira, została ogłoszona z okazji 30-tych urodzin. Będzie podstawą nieustającego procesu na rzecz poprawy wszystkich aspektów podróży z Ryanairem dla 100 mln klientów i obejmuje plan 8-obietnic w następujący sposób:

1.      „Always Getting Better” to nasz sposób w jaki składamy obietnice
2.      Obiecujemy najniższe ceny
3.      Obiecujemy największy wybór połączeń
4.      Obiecujemy zawsze priorytetyzować bezpieczeństwo
5.      Obiecujemy starać się, aby Twoja podróż była udana
6.      Obiecujemy, że zawsze będziemy najbardziej wiarygodną linią lotniczą w Europie
7.      Obiecujemy być transparentni i dbać o to by podróż była prosta
8.      Obiecujemy być innowacyjni, aby Państwa podróż była ekscytująca

Ryanair również prezentuje serię nowości, które będą sukcesywnie wprowadzane w życie w 2015 roku, jako kolejny etap implementowania trzyletniego programu “Always Getting Better”, w zakresie poprawy jakości usług, obniżenia opłat i ekscytujących wydarzeń cyfrowych, które mają być wprowadzone w nadchodzącym roku. Obejmują one:

     
1.      Nowe wnętrza samolotu i nowe mundury załogi pokładowej  
2.      Niższe opłaty za: odprawę na lotnisku*,  zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu ** oraz nowa opcja anulowania rezerwacji (15 euro za lot, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji)
3.      Porównywarka cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym na Ryanair.com.
4.      Nowy serwis z opisem destynacji i opiniami klientów
5.      Nowy produkt ubezpieczenia podróżnego
6.      Spersonalizowana strona Ryanair.com z opcją 100 wersji strony głównej i spersonalizowane e-maile reklamowe z ofertą dostosowaną dla danego klienta
7.      Nowa opcja ‚hold the fare’ (5 euro za zatrzymanie ceny przez 24 godziny).
8.      Ulepszone menu na pokładach samolotu z większym wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamównienia gorącego śniadania na wybranych trasach
9.      Nowe miejsca siedządze z większą przestrzenią na nogi i nowy wystrój Boeing Sky Interiors.
10.     Szybsze aplikacje mobilne w rodzimych językach, ulepszona strona internetowa Ryanair.com, jak również system rejestracji klienta “My Ryanair”.

W Londynie, Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:

„Europejscy klienci zawsze wybierają Ryanaira z uwagi na nasze niskie ceny, szeroki wybór tras i dzięki programowi ” Always Getting Better „. Te niskie ceny biletów nie ulegną zmianie, ale nadal będziemy słuchać i starać się poprawić każdy aspekt naszej działalności, a nasza nowa „Karta Klienta” przedstawia sposób w jaki chcemy dostarczyć przyjemne, proste i tanie podróżowanie  naszym klientom. Nasi pasażerownie mogą spodziewać się poprawy warunków podróży podczas lotu z nowymi wnętrzami kabin i nowym menu, fantastycznych nowych funkcji cyfrowych, w tym spersonalizowanych stron internetowych, szybszej aplikacji mobilnej, opcji „hold the fare” i funkcji porównania cen oraz dostępność obszernych informacji na temat destynacji do których latamy, a także zmniejszonych opłat i nowej opcji odwołania lotu, jak również nowych produktów ubezpieczeniowych. Będziemy również kontynuować dodawanie nowych tras i lotnisk do naszej siatki połączeń, która jest już największą siecią tras w Europie, oferując jeszcze większą możliwość wyboru dla naszych 100 mln klientów rocznie.”

Michael O’Leary, CEO linii lotniczej Ryanair powiedział:

„2014/15 był rekordowym rokiem dla Ryanair, jako że nasz ruch pasażerski wzrósł do 90 milionów klientów i rozpoczeliśmy proces implementacji znaczących zmian w jakości obłsugi klienta, w tym  wprowadzenie przydzielonych miejsc, drugi darmowy bagaż podręczny, naszą nową aplikację mobilną i stronę internetową oraz nowe dedykowane usługi dla rodzin Family Extra i osób podróżujących służbowo Business Plus, jak również nowe połączenia do jeszcze większej ilości lotnisk, z dogodnymi rozkładami lotów. W tym roku świętujemy 30 urodziny poprzez uruchomienie naszej nowej „Karty Klienta” i 2 roku wdrażania programu „Always Getting Better” oraz dynamicznego wzrostu ruchu pasażerskiego do 100 mln klientów. Dziękujemy naszym klientom za to, że wybierają Ryanair i chcemy ich zapewnić, że nadal będziemy oferować o wiele więcej niż tylko najniższe ceny biletów, z największą siecią tras, wiodącej w branży niezawodności i wydajności oraz najlepszą obsługę klienta.