ABY DOSTARCZYĆ CYFROWĄ INFRASTRUKTURĘ ŚWIATOWEJ KLASY

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (30 kwietnia) ogłosił wejście w partnerstwo z Adobe, co pozwoli Ryanair usprawnić swoją aplikację i stronę internetowę i dostarczyć światowej klasy cyfrową infrastrukturę za pomocą oprogramowania Adobe.

Ryanair zainwestował w wiele produktów firmy Adobe włączając Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe, Adobe Analytics and Adobe Campaign, które zwiększą możliwości cyfrowe firmy, w ramach realizacji programu poprawy obsługi klienta Ryanair „Always Getting Better”.
Zupełnie nowa strona Ryanair.com, wyposażona będzie w spersonalizowane strony główne, opcję „hold the fare” i porównywarkę cen biletów lotniczych, która zostanie uruchomiona jesienią, wraz z nową aplikacją mobilną. Ryanair kontynuuje rozbudowę zespołu w Ryanair Labs, który reprezentuje nowoczesną sztukę innowacyjnych rozwiązań cyfrowych z siedzibą biurze Ryanair w Dublinie, który stworzył ponad 200 nowych miejsc pracy.

W Londynie podczas The Adobe Summit, Ryanair CMO Kenny Jacobs powiedział:
„Kluczowym filarem programu Ryanair „Always Getting Better” jest uzyskanie pozycji lidera w branży turystycznej w zakresie cyfryzacji usług.  Partnerstwo z firmą Adobe pozwoli nam na zastosowanie najlepszych rozwiązań marketingu cyfrowego na stronie internetowej i aplikacji mobilnej, CRM oraz dokonywania analiz. Nasi klienci są bardzo zadowoleni z wprowadzonych rozwiązań cyfrowych a  najlepsze jest jeszcze przed nami. W tym roku będziemy mieć ponad 100 milionów klientów w 30 krajach europejskich, co będzie jedną z największych trasformacji na rynku europejskim  w szerokim znaczeniu zaawansowanych przemian cyfrowych.”
Mark Zablan, Prezes Adobe EMEA dodał:
    „Ulubiona linia lotnicza w Europie dokonała znacznych inwestycji w Adobe     Marketing Cloud, a my cieszymy się, że możemy służyć pomocą w ekscytującej     podróży, aby zapewnić rozszerzone usługi dla 100 mln klientów, których Ryanair    zamierza przewieźć w tym roku.”