Warszawa, 31 października 2014, Marka ibis po raz trzeci uzyskała Złote Godło QI Services w VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International.

Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux Dyrektor Zarządzający ds. Operacyjnych w Orbis S.A. odebrał nagrodę dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”.

ŚWIATOWE STANDARDY
Marka ibis konsekwentnie dąży do wdrażania i promowania idei jakości we wszystkich 12 obiektach w Polsce. Dostarczenie usług o wysokim standardzie to zobowiązanie podejmowane każdego dnia przez  pracowników hoteli tej sieci. Marka dąży do doskonałości, czego przykładem może być uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele,
w 35 krajach – 86% sieci; plan na 2015 rok – 100%) oraz szeroka gama usług dostępnych w większości hoteli przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu (czynna całą dobę recepcja, bar, kącik internetowy oraz Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli mają 15 minut na znalezienie rozwiązania problemu zgłoszonego przez gościa. Jeżeli nie są w stanie rozwiązać go w tym czasie, nie płaci on za swój pobyt.    

„Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych usług w hotelach ibis, dlatego cieszę się, że po raz trzeci doceniono naszą pracę. Złote Godło Najwyższej Jakości w kategorii QI Services to jedna z najbardziej prestiżowych nagród, którą mogliśmy otrzymać. Chciałabym podziękować każdemu z pracowników za zaangażowanie i profesjonalizm wkładany w codzienną pracę.” – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director of the Sales, Distribution and Marketing Department w Polsce i Krajach Bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis.

          

IBIS OZNACZA RÓZWÓJ
Ibis to lider na rynku europejskim i globalny punkt odniesienia dla segmentu hoteli ekonomicznych. W trakcie ostatnich dwóch lat sieć przeszła głęboką modernizację. Jedną z głównych innowacji jest koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, gwarantujący niespotykany dotąd komfort snu. Marka wprowadziła także nowatorski koncept powierzchni ogólnodostępnych w hotelach – „Avanzi” oraz wzmocniła ofertę gastronomiczną – „ibis kitchen”.
W Polsce goście mogą skorzystać z oferty 12 hoteli ibis w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Kielcach, Częstochowie, Szczecinie i Katowicach – Zabrzu.

 

PROGRAM NAJWYŻSZA JAKOŚĆ QUALITY INTERNATIONAL
Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach działających w Polsce, skutecznych metod zarządzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantują klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi, spełniających ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapituła, której członkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Grażyna Żarlicka – Przewodnicząca Sekcji Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Sekcji Organizacji Publicznych, Jadwiga Majcher – Sekretarz Klubu Klub Polskie Forum ISO 9000. Konkurs odbył się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Klubu Polskiego Forum ISO 9000 i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.W tym roku uroczysta Gala Laureatów Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbyła się 6 października w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

*Od 2014 roku, 12 hoteli ibis w Polsce może pochwalić się uzyskaniem obu certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, potwierdzających profesjonalizm marki, wysoką jakość usług i dbałość o środowisko.

IBIS
ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecające standardom świadczonej przez nią obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kierującą każdym z pracowników. Ibis jest pierwszą marką hotelową, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzający profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, dający konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwartą na świecie siecią hoteli ekonomicznych.

Więcej informacji na ibis.com

 

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis,ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.  
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.