Wyniki rywalizacji Fundacji Radia ZET i Tatrzańskiego Parku Narodowego w ramach projektu ECCO HighWalk Tatry

Znamy wyniki pierwszej, ogólnopolskiej akcji charytatywnej ECCO HighWalk Tatry. Decyzją internautów kwota dotacji w wysokości 50 000 złotych zostanie podzielona niemal po równo pomiędzy Fundację Radia ZET i Tatrzański Park Narodowy.
Organizatorzy inicjatywy ECCO HighWalk Tatry, firmy ECCO i GORE-TEX®, przekażą na cele charytatywne łącznie 50 000 złotych.
Przewagą zaledwie 2% zwyciężyła Fundacja Radia ZET. Na jej konto trafi 25 500 złotych na pomoc dzieciom z wadami serca, które codziennie zdobywają swoje małe i większe szczyty. Wsparcie jest potrzebne, gdyż każdego roku w Polsce rodzi się około 4 000 maluchów wymagających specjalistycznego i kosztownego leczenia.
Kwota 24 500 złotych zostanie przekazana Tatrzańskiemu Parkowi Narodowemu na ochronę bogactwa górskiej przyrody. Projekt utworzenia centrum produkcji cennych i zagrożonych gatunków roślin tatrzańskich wsparło 49% głosujących internautów.  
Wyjątkowy charakter projektu ECCO HighWalk Tatry łączy aktywny wypoczynek z pomocą potrzebującym. 11 października 2014 roku, 10 Wspaniałych wyłonionych w internetowym konkursie, wraz z ambasadorami projektu – Beatą Pawlikowską, Szymonem Majewskim, Piotrem Pustelnikiem i Szymonem Ziobrowskim – weszło na szczyt legendarnego, tatrzańskiego Mnicha. Nie bacząc na trudy wspinaczki, drużyny Fundacji Radia ZET i Tatrzańskiego Parku Narodowego podczas wędrówki realizowały filmowe reportaże. Następnie internauci, dzięki specjalnej aplikacji
na stronie www.facebook.com/ECCOPoland, oddawali swoje głosy na wybraną przez siebie organizację.
”Weszliśmy na szczyt w szczytnym celu – czy można sobie wyobrazić większy zaszczyt?  Cieszę się, że wzięłam udział w ECCO HighWalk Tatry, chociaż wcale nie było łatwo. Mnich to stroma skała, dookoła której hulał huraganowy wiatr. Było bardzo zimno, bardzo stromo i bardzo radośnie!” – podsumowała swój udział w projekcie Beata Pawlikowska.
Wejściem na Mnicha obie drużyny udowodniły, że nie ma takiego szczytu, którego nie można by zdobyć w imię wyższych celów.  
Dziękujemy za udział w akcji i wszystkie oddane głosy!
Szczegóły akcji na http://pl.ecco.com/pl-pl/company/highwalk-tatry  i na profilu www.facebook.com/ECCOPoland
KONTAKT:
Katarzyna Walczak-Szepczyńska, ConTrust, tel. +48 22 370 28 87, GSM: +48 501 121 701, k.walczak-szepczynska@contrust.pl
Maciej Wyrwas, ECCO tel. +48 22 701 24 50, MWY@ecco.com

* * *

ECCO jest znanym i jednym z niewielu producentów obuwia, który przetrwał wiele lat w ciągle zmieniającym się świecie. Już od 1963 roku jest obecny na światowym rynku, tworząc wysokiej jakości, wygodne i doskonale dopasowane buty dla każdego i na każdą pogodę. Pracownicy, producenci skór oraz projektanci ECCO, dostarczają najlepszych modeli oraz materiałów. Wszystko to sprawia, że buty ECCO są unikatowe. Priorytetem firmy jest, aby dostarczać jak najlepsze produkty dopasowane do potrzeb swoich klientów.
ECCO to firma rodzinna, która od prawie 50 lat swojej działalności angażuje się w realizację istotnych projektów społecznych. Jednym z przykładów tej działalności jest charytatywna inicjatywa ECCO HighWalk Tatry.