Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza Europy, dziś (9 grudnia) ogłosiła swoje statystyki za listopad, które potwierdzają, że Ryanair jest nadal przewoźnikiem nr 1 w Europie, jeżeli chodzi o obsługę klienta:

•    91% z ponad 39 000 lotów na czas (mały spadek z powodu warunków pogodowych)
•    Mniej niż 1 skarga na 1 000 pasażerów
•    Mniej niż 1 skarga dotycząca bagażu na 2 000 pasażerów
•    Odpowiedź na ponad 99% wszystkich skarg w ciągu 7 dni

 Klaudia Kałążna z linii lotniczej Ryanair powiedziała:
“Ryanair przewiózł w październiku 6,3 mln pasażerów. 91% lotów (z ponad 39 000) odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom na każdym z naszych rynków dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”

 

Listopad

2013

2014

Loty na czas

93%

91%

Skargi (na 1 000 pasażerów)

0.73

0.70

Skargi dotyczące bagażu (na 1 000 pasażerów)

0.32

0.44

Odpowiedzi na skargi w ciągu 7 dni

99%

99%