Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała grudniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie
-Punktualność 79%* na 52.000 lotów (spadek o 5% w związku z opadami śniegu)
-Tylko 3 reklamacje na 1000 pasażerów
-Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 3000 pasażerów
-Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w grudniu 9,3 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 52.000) wyniosła 79%, to o 5 punktów procentowych mniej w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, przyczyną były wyjątkowe opady śniegu, które doprowadziły do zamknięcia niektórych lotnisk 10,11 oraz 27 grudnia. W ramach realizacji 4. roku programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.”
Grudzień |
2016 |
2017 |
punktualność lotów |
84% |
79%* |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
1.38 |
3.15 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0.66 |
0.28 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |
* 82% z wyłączeniem dat: 10,11, 27 grudnia