Grupa AccorHotels otrzymała dwie nagrody w trzeciej edycji plebiscytu organizowanego przez miesięcznik Business Traveller Poland. Uroczysta Gala odbyła się 17 lutego w Warszawie. Marka została uznana za najlepszą sieć hotelową w Polsce, natomiast Le Club Accorhotels wygrał w kategorii hotelowego programu lojalnościowego.
Uroczysta Gala Business Traveller Awards 2016 odbyła się 17 lutego w ogrodzie warszawskiej restauracji Villa Foksal. Podczas wydarzenia przyznano nagrody w ponad trzydziestu kategoriach w trzech najważniejszych dla podróżnych segmentach: lotniska, linie lotnicze i hotele. Grupa Accorhotels otrzymała dwie statuetki – pierwszą w kategorii „Najlepsza sieć hotelowa w Polsce” oraz drugą za „Najlepszy hotelowy program lojalnościowy”. W kategorii „Najlepszy hotel biznesowy w Polsce” w finale znalazł się Sofitel Victoria Warsaw i Sofitel Grand Sopot.
Zwycięzcy zostali wybrani głosami czytelników polskiej edycji miesięcznika Business Traveller oraz „ludzi biznesu w podróży”, którzy wskazali najlepszych, wypełniając specjalne ankiety.
W uroczystej gali wzięło udział ponad 120 gości, w tym szefowie polskich sieci największych hoteli, przedstawiciele największych lotnisk w Europie i szefowie linii lotniczych obecnych na polskim rynku, znanych wypożyczalni samochodów, sektora bankowego oraz dziennikarzy.
W imieniu Grupy AccorHotels nagrody odebrała Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality and Loyality w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Ta nagroda jest dla nas wielkim zaszczytem, i jednocześnie potwierdza, że podążamy w dobrym kierunku. Cały czas pracujemy nad tym, aby Grupa AccorHotels oferowała swoim Klientom usługi i standard najwyższej jakości w każdym segmencie hoteli – od 1* do 5*. Chcemy być leaderem na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i wyznaczać trendy w branży. Dbamy o komfort i satysfakcję gości – to sens naszej pracy. Jednocześnie nagradzamy ich lojalność – nasz program Le Club AccorHotels ma już 900 tysięcy członków w naszym regionie i 25 milionów globalnie.