Już po raz 3. odbył się workshop organizowany wspólnie przez Magazyn „All Inclusive” i Turystyczną Organizację Otwartą (TOO). Ta profesjonalna impreza z roku na rok ściąga coraz więcej wystawców z całego świata i uczestników z branży turystycznej z Polski (i nie tylko!). Tych pierwszych było we Wrocławiu w dn. 1 i 2 marca 2023 r. aż 34, a kupujących z Polski i Czech – 90. Krajem partnerskim była Słowacja.

Impreza zorganizowana we wrocławskim hotelu HP Park Plaza trwała dwa dni i stanowiła doskonałą okazję do profesjonalnych rozmów w międzynarodowym gronie. Poza samymi biznesowymi spotkaniami uczestnicy mieli okazję poznać lepiej Wrocław w ramach wycieczki „Wrocław by night” oraz zwiedzić wrocławski hit turystyczny – Hydropolis.

Ja podsumował miesięcznik „Rynek Turystyczny”, „mamy więc na branżowej mapie ważny i potrzebny punkt profesjonalnych spotkań, jakich potrzeba branży do rozwoju”.