Po premierze kampanii „Today’s Best Western” i serii „Behind the Brands”, Best Western zaprasza podróżnych do odkrycia, czym jest najnowsza oferta Best Western Premier. Sieć zapowiada również otwarcie hotelu Best Western Premier Wrocław City Center w Polsce.

Best Western Premier zapewnia wymagającym turystom wyrafinowane, eleganckie i wyjątkowe wrażenia z podróży. Dzięki 120 lokalizacjom na całym świecie i 50 kolejnym w przygotowaniu, ekskluzywna marka Best Western Hotels & Resorts jest chętnie wybierana przez osoby podróżujące zarówno biznesowo, jak i rekreacyjnie, które poszukują różnorodnych udogodnień, najwyższej jakości zakwaterowania i wyjątkowej obsługi. W Polsce marka Premier jest obecna w stolicy Małopolski – zlokalizowany jest tam hotel Best Western Premier Kraków. Planowane jest również otwarcie kolejnego obiektu pod tym szyldem – Best Western Premier Wrocław City Center.

Celem wprowadzenia naszej nowej serii „Behind the Brands” jest danie podróżnym możliwości przyjrzenia się ewolucji całej sieci oraz markom działającym w jej ramach. Każda z nich cechuje się odrębną osobowością oraz zapewnia obsługę i jakość na wysokim poziomie, z której słynie Best Western Hotels & Resorts – powiedział Ron Pohl, starszy wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnych.

 

 

Marka Best Western Premier została wprowadzona w Ameryce Północnej w 2011 roku, po 8 latach odnoszenia sukcesów w Europie i Azji. Kontynuując swój rozwój, Best Western Hotels & Resorts rozpoczęło proces odświeżenia marki w 2015 roku, zaczynając od zaprezentowania nowych logo dla każdej marki, w tym Best Western Premier. Nowe logo Best Western Premier wykorzystuje klasyczną, a jednocześnie współczesną czcionkę, a także unikalne elementy designu podkreślające elegancję i styl. Monogram ma wielowymiarowy, eliptyczny kształt, personalizowany napis i obustronnie zwężającą się linię, która nawiązuje do logo głównej marki Best Western.

Hotele Best Western Premier oferują najwyższy standard usług m.in. dzięki dbałości o najdrobniejsze szczegóły w pokojach oraz indywidualnym podejściu do gości. Obecnie obiekty pod tym szyldem oferują:

  • nowoczesne i unikalne wzornictwo oraz bogate wyposażenie pokoju
  • nagradzany i dostępny w większości lokalizacji program „Zbuduj własne śniadanie”, oferujący gorące, zdrowe posiłki, które można komponować wedle życzenia
  • wysokiej jakości kosmetyki
  • lokale gastronomiczne, bary koktajlowe i centra fitness
  • wygodne centra biznesowe, sale konferencyjne, miejsca dostosowane do spotkań oraz rozmaite sklepy

 

Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie bestwestern.pl.