Stowarzyszenie SITE Poland we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną – Poland Convention Bureau na stronie internetowej www.sitepoland.com uruchomiło nową zakładkę dedykowaną promocji Polski w oparciu o ofertę miejskich i regionalnych Convention Bureaux oraz zasoby, wiedzę i doświadczenie Poland Convention Bureau POT i SITE Poland.

Destination Poland to odpowiedź na coraz większe zapotrzebowanie na poznanie oferty polskich produktów incentive zarówno dla członków Site Poland jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce. Pragniemy zwrócić uwagę Agencji Incentive na atrakcyjną ofertę Polski i zachęcić je do oferowania takich programów klientom, którzy z różnych powodów nie mogą organizować wyjazdów za granicę.

Naszym celem jest Promocja Polski, jako kraju atrakcyjnego i świetnie przygotowanego do organizacji wyjazdów incentive travel.

W organizacji SITE Global zrzeszonych jest ponad 2500 członków z całego świata, znaczną część z nich stanowią firmy które organizują wyjazdy incentive, spotkania i konferencje. Są to nie tylko agencje, ale też organizacje i korporacje. Do nich będziemy również kierować ofertę i działania informacyjne. Strona internetowa to jeden z pierwszych kroków, to baza do szerszej platformy komunikacyjnej i narzędzie dla członków Site Poland, polskich convention bureaux, hoteli i dostawców atrakcji do promowania swoich usług.

Pragniemy pokazać, że oferta na wyjazdy w Polsce odpowiada aktualnym potrzebom i trendom: dobra jakość w relatywnie niewysokich budżetach, łatwy dostęp, krótsza podróż, autentyczne doświadczenia, lokalna, zdrowa kuchnia, bliski kontakt z naturą, działania CSR w oparciu o ideę zrównoważonego rozwoju i efekt zaskoczenia. Z szerokiego spektrum atrakcji, świetnej bazy hotelowej i gastronomicznej organizatorzy wykreować mogą programy, którymi zachwycą swoich klientów – mówi Członek Zarządu SITE Poland Grażyna Woźniczka, współautorka projektu Destination Poland

Temat incentive w Polsce już od dłuższego czasu jest w naszych planach. Pierwszą wspólną z POT akcją była organizacja Happy Hours na stoisku polskim podczas targów IMEX we Frankfurcie w 2019 r. Wówczas z Anetą Książek – Kierownik Sekcji POT, przygotowaliśmy dla gości pokaz filmu o Polsce oraz bufet złożony z polskich przysmaków. Naszych gości na stoisku, a przyszło ponad czterdzieści osób! Zachwyciła ich gościnność, otwartość i wspaniałe regionalne produkty.

Krok po kroku realizujemy nasza ideę stworzenia przestrzeni dla współpracy, poszerzania wiedzy i kontaktów dla firm z obszaru DMC oraz agencji zainteresowanych organizacją i promocją polskiego produktu incentive.

W 2020 roku dzięki zaangażowaniu POT i Convention Bureaux zorganizowaliśmy wyjazdy studyjne do Wrocławia i Łodzi. Planujemy już kolejne wyjazdy z programem profilowanym na produkt MICE z akcentem na incentive.

W naszym stowarzyszeniu powołujemy Komisję Destination Poland, która wytyczy strategię działań i rozpisze kalendarz wydarzeń na 2021 rok. Wierzymy, że nasza nowa strona www, rozbudowana o nowe atrakcje i nowe spojrzenie na nasz kraj, zainspiruje potencjalnych klientów z zagranicy do złożenia zapytań ofertowych. Ta potężna dawka wiedzy i inspiracji może zachęcić też krajowe Agencje, do przedstawienia klientom programów wyjazdów w Polsce.

W kalendarzu naszych aktywności znajdą się webinary, spotkania w formule online i stacjonarne, warsztaty i spotkania edukacyjne z udziałem członków SITE Global z innych krajów oraz miejskich regionalnych convention bureaux i organizacji turystycznych.

Zachęcamy do kontaktu i współpracy zarówno organizatorów, jak i dostawców usług –mówi Grażyna Grot-Duziak Prezes Site Poland