Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl rozszerza swoje portfolio o produkty, które niezbędne są do samodzielnej organizacji wyjazdu.

Serwis od dawna oferujący klientom dostęp do biletów linii lotniczych regularnych, tanich i czarterowych, a także do blisko  451 tysięcy hoteli na całym świecie,  ubezpieczeń, a teraz poszerzył swoją ofertę o wynajem samochodów. Teraz jego klienci, mogą na jednej stronie zaplanować całą podróż.

– Nad zaoferowaniem naszym Klientom możliwości wynajmu samochodów za granicą zastanawialiśmy się już od jakiegoś czasu. Obserwujemy rynek i widzimy, że trendy zmieniają się, przez ostatnie kilka lat liczba samodzielnie organizowanych podróży zwiększyła się o 23 proc. Mało kto jadąc na wakacje, chce spędzić je w całości stacjonarnie, stąd nasza decyzja o tym, by poszerzyć portfolio o usługę wynajmu samochodów – tłumaczy Tomasz Kaczmarek z serwisu eSKY.pl – Tym sposobem oferujemy wszystko, co jest potrzebne do organizacji podróży. Od najbardziej popularnych biletów czy hoteli, poprzez ubezpieczenia, bilety kolejowe i w końcu samochody.

Wprowadzenie do oferty eSKY.pl wynajmu samochodów było możliwe dzięki nawiązaniu współpracy z firmą RentalCars: Nasza firma stawia komfort klienta na pierwszym miejscu. Umożliwiamy prosty i przejrzysty proces rezerwacji samochodów online. Cieszymy się, że możemy nasze rozwiązania zaproponować klientom Grupy eSKY – zarówno w Polsce, jak i na pozostałych rynkach, na których ona działa – mówi Peter Rooney, Marketing Director, rentalcars.com – Traktujemy naszą współpracę nie tylko jako umożliwienie podróżnym organizacji ich wyjazdów w jednym miejscu. To coś więcej! To możliwość wzbogacenia doświadczeń Klientów dzięki zaoferowaniu im największego wyboru ofert, na wynajem samochodów, dostępnego w jednym miejscu.

Proces rezerwacji jest bardzo prosty, klient określa gdzie i w jakim terminie chciałby wypożyczyć samochód. Dokładnie wybiera lokalizację – jest ich ponad 26 000 na całym świecie. Zaznacza też godzinę odbioru i oddania auta. Oferta jest przejrzysta i dokładnie określa, jakiego samochodu dotyczy (przykładowo – rodzaj skrzyni biegów) oraz co dokładnie wchodzi w jej zakres (przykładowo – możliwość anulacji czy typ ubezpieczenia). Podczas przeprowadzenia procesu rezerwacji jest możliwość dodatkowego zamówienia takich usług jak – poszerzone ubezpieczenie, możliwość prowadzenia auta przez drugiego kierowcę czy dodatkowy fotelik dla dziecka.

Dużym ułatwieniem na etapie określania lokalizacji jest mapa, na której zaznaczone są wszystkie dostępne punkty odbioru samochodu w danym mieście – pozwala to na wybranie tego, który jest najbliżej zarezerwowanego hotelu czy lotniska. Po najechaniu kursorem na wybrany przez siebie punkt klient otrzymuje informację zwrotną dotyczącą tego, ile samochodów jest dostępnych we wskazanym przez niego terminie, ilu dostawców oferuje tam swoje usługi, a także jaka jest najniższa stawka wynajmu.

Dla klientów ważne jest również to, że po dokonaniu rezerwacji mają dostęp do panelu, w którym mogą nią samodzielnie zarządzać. Wprowadzać zmiany dotyczące, daty, godziny czy miejsca odbioru i oddania samochodu, jak również anulować ją – do 48 godzin przed wskazana datą odbioru – bezpłatnie.