Europ Assistance Polska przygotowała serwis informacyjny BRAZYlinia 2014 dla klientów korzystających z usług concierge. Serwis BRAZYlinia 2014 dostępny będzie od 1 czerwca 2014r. do zakończenia mistrzostw.

Kontaktując się z dedykowanym numerem serwisu concierge, będzie można uzyskać informacje o dostępnych środkach komunikacji i optymalnych połączeniach do Brazylii, gdzie odbywać się będą Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Klienci za pomocą serwisu skorzystać mogą również z informacji o dostępnych opcjach zakwaterowania i atrakcjach turystycznych w Brazylii. Na życzenie klientów udostępnione zostaną informacje dotyczące lokalizacji stref kibica, restauracji transmitujących mecze (zarówno w kraju, jak i za granicą), punktów sprzedaży gadżetów dla kibiców, a także na temat polityki bezpieczeństwa na stadionach. Za pomocą serwisu BRAZYlinia 2014 będzie można także dokonać rezerwacji stolika w restauracji, a fani piłki nożnej uzyskają informacje o statystykach i wynikach poszczególnych meczy.
– Uruchamiając specjalną infolinię BRAZYlinia 2014 mieliśmy na względzie komfort naszych klientów, którym dajemy dostęp do niepowtarzalnej na rynku usługi. Bardzo cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom ten wyjątkowy serwis w tak ważnym dla nich czasie, jakim są Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. To kolejne potwierdzenie, że usługi concierge wspierają klientów w codziennym życiu – mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy w Europ Assistance Polska.   
Główną zaletą serwisu informacyjnego jest jego dostępność 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Na kibiców czeka również szereg usług organizacyjnych w ramach serwisu concierge.
Więcej informacji udzieli:
Małgorzata Morańska
PR & Marketing Specialist
Tel. 0-22 205 50 15
E-mail: [email protected]

Grupa Europ Assistance, twórca idei assistance i założyciel tej branży na świecie, powstała w 1963 roku. Dziś jest jednym z liderów w zakresie kompleksowych usług assistance – niesienia natychmiastowej pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w każdym miejscu na świecie. Corocznie Grupa Europ Assistance interweniowała w ponad 11 milionach spraw, w 208 krajach na 5 kontynentach.
Działalność Grupy Europ Assistance obejmuje szeroko rozumianą pomoc assistance przede wszystkim w czterech dziedzinach: Podróż, Zdrowie, Samochód, Dom i Rodzina. Jednym z priorytetowych obszarów jej wzrostu jest stałe rozszerzanie palety usług z zakresu assistance medycznego, uwzględniających zmieniające się preferencje klientów oraz trendy społeczno-demograficzne, wynikające m.in. z postępującej urbanizacji, wzrostu mobilności społeczeństwa oraz rosnącej średniej długości życia.
Więcej informacji na temat Europ Assistance można znaleźć na stronach: www.europ-assistance.com  www.europ-assistance.pl