Dzięki poszerzeniu oferty Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre jeszcze lepiej spełnia oczekiwania gości i staje się wyjątkowym punktem na kulinarnej mapie Warszawy

Warszawa, 4 lipca 2014 — Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, pierwszy i najbardziej luksusowy hotel Hilton w Polsce, wzbogaca swoją ofertę gastronomiczną, otwierając PIAZZA Lounge & Grill, nowy Executive Lounge oraz ILLY Coffee Shop. Światowy poziom kuchni  to cecha wspólna wszystkich obiektów Hilton Worldwide.

W sąsiedztwie ścisłego centrum miasta, na ulicy Grzybowskiej 63, goście hotelu jak i mieszkańcy Warszawy mogą wypić pyszną kawę, skosztować chrupiących panini oraz zjeść pyszny posiłek.

Z nadejściem lata i sezonu grillowego hotel oferuje kolorowe, smaczne dania na 120-metrowym tarasie nowego PIAZZA Lounge & Grill. Oferta obejmuje menu grillowe z różnorodnymi potrawami ze świeżego mięsa i ryb, jak również sałatki sezonowe i przystawki. Do dyspozycji gości przygotowano część grillowo-barową oraz dużą część wypoczynkową, z miękkimi kanapami i dodatkowym, zewnętrznym ogrzewaniem. Wysokie szklane ściany i efektowne białe zadaszenie, tworzą przytulną, relaksującą atmosferę bez względu na panującą pogodę. PIAZZA Lounge and Grill to miejsce dla młodych, lubiących życie towarzyskie mieszkańców Warszawy, gości pragnących przyjemnie spędzić czas na powietrzu, oraz dla amatorów potraw z grilla. Te ostatnie będą przygotowywane przez szefa kuchni na tarasie, na oczach oczekujących gości. Lokal może być dostosowywany do przyjmowania grup i organizacji przyjęć okolicznościowych.

Zlokalizowany na dwóch kondygnacjach, nowy Executive Lounge przygotowano specjalnie dla gości zajmujących pokoje executive i apartamenty, którzy cenią eleganckie i finezyjne miejsca na relaks przy drinku, spotkanie z przyjaciółmi lub komfortowy odpoczynek. Na parterze klubu znajduje się specjalna sala śniadaniowa z miejscem dla 40 gości, natomiast górę zajmuje część relaksacyjno-wypoczynkowa, która pomieści 34 osoby. Jasnoniebieskie i szare akcenty wystroju wnętrza zapewniają atmosferę spokoju i luksusu. Wkrótce do dyspozycji gości będzie też ustronny taras – najlepsze miejsce, aby w spokoju wypić ulubiony koktajl,  zwłaszcza w cieszących się popularnością „cocktail hours”, między godziną 18.00 a 20.00.

Nie mniej ważnym elementem w ofercie hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre jest nowa kawiarnia znanej włoskiej marki ILLY Coffee Shop, mieszcząca się w lobby, w pobliżu głównego wejścia. To propozycja dla osób, które nie mając za wiele czasu, pragną napić się najwyższej klasy espresso lub cappuccino oraz zjeść coś słodkiego — na miejscu lub na wynos. W ILLY Coffee Shop smakosze kawy znajdą najlepsze domowe urządzenia do parzenia kawy, akcesoria oraz specjalne kolekcje artystycznych filiżanek. Nowy lokal będzie do dyspozycji zarówno gości hotelowych, jak i przechodniów poszukujący wyśmienitej kawy jak i miłych drobiazgów dla przyjaciół.

Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre oddalony jest od warszawskiego Lotniska im. Chopina o niecałe 20 minut jazdy samochodem i usytuowany niedaleko ścisłego centrum miasta, sklepów, muzeów i miejsc rozrywki. Na gości czeka 314 pokoi i apartamentów o wysokim standardzie, wyposażonych między innymi w telewizor z płaskim ekranem i w bezpłatne łącze Wi-Fi. Część konferencyjno-biznesowa o łącznej powierzchni 3000 m2 doskonale nadaje się do organizacji imprez i spotkań z udziałem nawet 2000 gości. W przylegającym do hotelu Holmes Place Premium Club & Spa znajduje się 25-metrowy basen, spa oferujące pełny zakres usług oraz w pełni wyposażone centrum fitness. Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre to doskonały propozycja dla podróżujących służbowo, jak i poszukujących wypoczynku.

 

– ###-

 

Hilton Worldwide
Hilton Worldwide (NYSE: HLT) jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Od 95 lat, Hilton Worldwide oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmy składa się z ponad 4100 hoteli oferujących 685 tys. pokoi, zlokalizowanych w 92 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio – A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®.