Hampton Hotels i Plateno Hotels Group otworzą w Chinach przeszło 400 hoteli

Warszawa, 4 listopada 2014 r. — Hilton Worldwide poinformowało o zawarciu umowy licencji wyłącznej z Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich w Chinach. Umowa przewiduje wprowadzenie marki Hampton by Hilton na rynek chiński oraz jej szybki rozwój. W jej ramach, Hampton planuje otwarcie ponad 400 hoteli z których pierwszy przyjmie gości jeszcze końcem 2015 r. Marka Hampton by Hilton jest liderem w segmencie hoteli średniego segmentu, a pod jej szyldem działa już blisko 2000 obiektów w 17 krajach. Plateno Hotels Group dysponuje z kolei siecią ponad 3000 hoteli, które przyjmują gości pod pięcioma markami w 300 miastach Chin. Grupa prowadzi także największy w Chinach, liczący 80 milionów członków, program lojalnościowy dla klientów hotelowych.

— Spodziewamy się, że nawiązana współpraca przyspieszy naszą ekspansję geograficzną w Chinach oraz ułatwi nam dywersyfikację oferty i rozszerzenie bazy klientów — mówi Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton Worldwide. — Na rynku chińskim jest już obecnych pięć naszych marek, które notują szybki wzrost. Po wszechstronnym przeanalizowaniu rynku dostrzegliśmy dalszy potencjał rozwojowy obiektów premium, jak i tych należących do średniego segmentu. Obecnie, dzięki współpracy z Plateno Hotels Group, wykorzystujemy okazję do wprowadzenia marki Hampton by Hilton.

W Chinach daje się zauważyć rosnące zapotrzebowanie na obiekty średniego segmentu, szczególnie przez niewielką dostępność hoteli 3- oraz 3,5-gwiazdkowych. Z tego powodu sieć Hampton opracowała ofertę 3gwiazdkowego hotelu. Jest on dostosowany do specyfiki najbardziej rozwiniętych chińskich miast i podróżujących, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych, którzy przykładają szczególną uwagę do stosunku jakości do ceny.
W skład sieci Hampton by Hilton w Chinach wejdą nowe budynki oraz obiekty spełniające dawniej inne funkcje lub poddane adaptacji. Uruchomieniem hoteli oraz zarządzaniem nimi zajmie się Plateno Hotels Group.

— Strategicznym celem Hampton jest rozszerzenie naszej obecności na całe Chiny — mówi Phil Cordell, globalny szef marki Hampton i wyspecjalizowanej obsługi w Hilton Worldwide. — Aby go osiągnąć, chcemy wykorzystać bardzo dużą popularność naszego produktu wśród  obiektów średniego segmentu, który nie rozwijał się do tej pory równie szybko jak obiekty z sektora ekonomicznego. Firma Plateno posiada największą w Chinach bazę hoteli oraz najpopularniejszy program lojalnościowy, a także posiada ogromne doświadczenie w rozwijaniu i zarządzaniu hotelami. Nasza współpraca ma wesprzeć rozwój sieci Hampton by Hilton w Chinach oraz umożliwić nam nawiązanie bliskich i trwałych relacji z nowymi właścicielami oraz gośćmi.

Goście chińskich hoteli Hampton by Hilton będą mogli uczestniczyć w cenionym na świecie programie lojalnościowym Hilton HHonors. Plateno Hotels Group prowadzi największy w Chinach, liczący 80 milionów uczestników, program lojalnościowy dla gości hotelowych, który stanie się nowym źródłem klientów dla sieci Hampton by Hilton w Chinach. Współpraca będzie również okazją do zapoznania użytkowników z Chin z programem Hilton HHonors, jak również z innymi, najlepszymi w swojej klasie, markami Hilton Worldwide. Jeśli uwzględnić w tym równaniu 43 miliony członków programu Hilton HHonors w 94 krajach, otrzymamy imponującą liczbę 120 milionów osób, które mogą zdobywać nagrody dzięki pobytom w hotelach Hampton by Hilton w Chinach.

— Cieszymy się z perspektywy wprowadzania marki Hampton by Hilton w Chinach we współpracy z Hilton Worldwide, światowym liderem branży hotelarskiej — mówi Eric Wu, dyrektor finansowy Plateno Hotels Group. — Tutejszy rynek wykazuje znaczne zapotrzebowanie na obiekty ze średniego segmentu, a Hampton jest naszym zdaniem rozwiązaniem, które dobrze zapełni tę lukę. Entuzjazm i troska personelu połączone z przemyślanymi udogodnieniami, takimi jak darmowe Wi-Fi, czyste i wygodne łóżka czy gwarancja pełnej satysfakcji, spotkają się z ogromny zainteresowaniem ze strony  podróżujących Chińczyków.

Hampton i Plateno mają bardzo podobne rozumienie serwisu i jak najlepszej obsługi gości. Markę Plateno charakteryzuje atmosfera współpracy i zaangażowania, która przejawia się w zachęcaniu pracowników do wyprzedzania oczekiwań i potrzeb gości. Podejście to jest bliskie również marce Hampton i zgodne z polityką Hamptonality, której symbolami są przyjazna atmosfera i autentyczna gościnność.

Kluczowym atutem wyróżniającym hotele Hampton by Hilton w Chinach na tle konkurencyjnych obiektów jest słynna 100% Hampton Guarantee. Hotele będą wyposażone w charakterystyczne dla marki Hampton udogodnienia — między innymi bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi czy wygodne i zadbane łóżka. Spójna z marką będzie również wyjątkowa estetyka wnętrz, która w zamyśle projektantów ma świadczyć o tym, że hotele Hampton wyróżnia gościnność, komfort i zabawa. Wygląd i organizacja części wspólnych będą takie same jak w istniejących już obiektach Hampton działających poza Ameryką Płn. i Płd. Nie zabraknie więc części powitalnej, wspólnej przestrzeni wypoczynku, jak również centrów fitness, części rekreacyjnej oraz całodobowych barów z przekąskami i restauracji.

Hilton Worldwide działa obecnie w Chinach pod pięcioma markami. W sumie sieć oferuje łącznie 17 000 pokoi, które w najbliższej przyszłości zostaną wsparte przez kolejne 50 000 pokoi związanych z otwarciem planowanych hoteli Hampton.

Więcej informacji można uzyskać, odwiedzając stronę http://news.hiltonworldwide.com lub http://news.hampton.com.  

 

###

Informacja o sieci Hampton Hotels
Sieć Hampton Hotels, w której skład wchodzą hotele Hampton Inn, Hampton Inn & Suites oraz Hampton by Hilton, jest liderem w segmencie średniego poziomu cenowego i zdobywcą wielu nagród. Działa w 17 krajach, w których prowadzi łącznie ponad 1900 obiektów oferujących przeszło 195 000 pokoi. Hampton Hotels należy do jednej z czołowych światowych grup hotelarskich: Hilton Worldwide. Wyróżnikiem wszystkich hoteli Hampton jest „Hamptonality”: firmowa kultura przyjaznej obsługi, którą współtworzy przeszło 50 000 pracowników sieci. Ważny atut sieci stanowi gwarancja pełnej satysfakcji z pobytu — świadectwo troski o doskonałą obsługę gości podróżujących służbowo i prywatnie. Stała, wysoka jakość zakwaterowania oraz liczne udogodnienia, jak bezpłatne Wi-Fi czy gorące śniadanie On the House®, najnowsze rozwiązania techniczne — między innymi zasilacze Power Cube i firmowe łóżka Clean and Fresh Hampton Bed® — oraz duża liczba lokalizacji na świecie zapewniły marce Hampton pozycję lidera w swojej klasie i przyczyniły się do jej dynamicznego rozwoju. Więcej informacji można znaleźć na www.hampton.com, http://news.hampton.com i www.hamptonoffers.com. Sieć Hampton Hotels jest również obecna w wielu serwisach społecznościowych: www.faceboook.com/Hampton, http://twitter.com/Hampton i www.youtube.com/Hampton.

O Hilton Worldwide
Hilton Worldwide (NYSE: HLT) jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Od 95 lat, Hilton Worldwide oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmy składa się z ponad 4200 hoteli oferujących 690 tys. pokoi, zlokalizowanych w 93 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio – A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®. Informacje na temat marki znajdą Państwo na stronie  news.hiltonworldwide.com lub pod adresami www.facebook.com/hiltonworldwide, www.twitter.com/hiltonworldwide, www.youtube.com/hiltonworldwide, www.flickr.com/hiltonworldwide oraz www.linkedin.com/company/hilton-worldwide.