• Europejskie Fan Parki Hyundaia gościły ponad 4,4 miliona kibiców
• 670 000 aktywnych osób w internetowych działaniach marki związanych z 2014 FIFA World Cup Brasil™
Hyundai, oficjalny partner 2014 FIFA World Cup™, zjednoczył fanów piłki nożnej na całym świecie wokół prawdziwie sportowych emocji podczas trwania Mistrzostw w Brazylii.
Ponad 4,4 mln osób odwiedziło europejskie Fan Parki Hyundaia aby wspólnie z przyjaciółmi kibicować swoim narodowym drużynom. W czterech miastach: Berlinie, Madrycie, Torino i Sarajewie, powstały miejsca o wyjątkowej atmosferze, gdzie fani mogli dzielić z innymi emocje i pasję do piłki nożnej. Na ekranach o powierzchni 40 m² można było śledzić bezpośrednie transmisje rozgrywek z Brazylii, lub wziąć udział w aktywnościach związanych z przygotowanymi przez Hyundaia konkursami.
Podczas meczu finałowego Fan Parki gościły ponad 700 000 osób, będących świadkami wygranej i zdobycia Pucharu Świata przez reprezentację Niemiec.
Fani piłki nożnej na całym świecie mogli dzielić się swoją pasją także za pośrednictwem specjalnie przygotowanego przez Hyundaia programu ’Pin My Fan Park’, zamieszczonego na dedykowanej Mistrzostwom stronie Hyundaia (http://worldcup.hyundai.com). Efektem wspólnej zabawy było powstanie online 670 000 nowych fan parków, oraz zaangażowanie miłośników futbolu w tematyczne gry, a w efekcie możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród.
„Naszym celem podczas tych wyjątkowo ekscytujących Mistrzostw było zjednoczenie jak największej grupy ludzi – zarówno ‘na żywo’ jak i w świecie wirtualnym, aby wspólnie przeżywać sportowe emocje. Ogromne powodzenie przygotowanych przez nas Fan Parków pokazuje, jak bardzo zaangażowani są kibice piłki nożnej, a dodatkowe aktywności w Internecie pozwoliły na włączenie się do wspólnej zabawy fanów z całego świata.” – powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe.
Podczas Mistrzostw wszystkie drużyny narodowe przemieszczały się autokarami, na których widniały hasła zagrzewające piłkarzy do walki o zwycięstwo. Zwycięskie slogany zostały wyłonione w ramach konkursu ’Bądź tam z Hyundaiem’, który polegał na stworzeniu przez fanów a następnie wybraniu w drodze głosowania online, najlepszego hasła. Do konkursu zgłoszono w sumie ponad 160 000 propozycji, na które oddano ponad milion głosów.
Z kolei w salonach dealerskich marki z okazji Mistrzostw przygotowano dla Klientów specjalną ofertę na wybrane modele marki Hyundai (i10, i20, ix20, i30, ix35, i40). Samochody oferowane są z dodatkowym pakietem wyposażenia ‘Brasil’ w atrakcyjnej cenie.
Hyundai jest partnerem FIFA od 2002 roku. Obowiązujący aktualnie kontrakt obejmuje także Mistrzostwa w 2018 i 2022 roku.