Warszawa, 5 listopada 2014 roku – Coraz więcej osób chce latać bardziej komfortowo. Wprowadzona w czerwcu tego roku nowa klasa o podwyższonym standardzie – LOT Economy Plus okazała się sukcesem. Pasażerów, którzy chcą z niej korzystać systematycznie przybywa.

LOT Economy Plus na rejsach krótko i średnio dystansowych została wprowadzona zaledwie kilka miesięcy temu, a już cieszy się dużą popularnością. Pasażerowie doceniają wyższy komfort podróży, zbliżony do klasy biznes, w korzystnych cenach. Z miesiąca na miesiąc chętnych do podróżowania w LOT Economy Plus przybywa. Od momentu jej wprowadzenia bilety w nowej klasie kupiło już ponad 10 tysięcy pasażerów.

Wybierając nową klasę LOT-u każdy klient otrzymuje przywileje klasy biznes w tym m.in.: dedykowany numer infolinii, wspólne stanowisku odprawy z klasą biznes, priorytet bagażu i boardingu, a w przypadku kiedy w Warszawie samolot nie będzie obsługiwany przez rękaw, dedykowany bus (wspólnie z pasażerami klasy biznes). Na pokładzie zaś do dyspozycji ma wybór doskonałych posiłków, napojów i alkoholi, codzienna prasę oraz miejsce w przedniej części samolotu. Dodatkowo pasażerowie otrzymują więcej mil
w programie lojalnościowym niż dotychczas.

 

Szczegółowa prezentacja LOT Economy PLUS: www.youtube.com/watch?v=2fS_nOfiIBk

„Pasażerowie LOT Economy Plus szczególnie doceniają możliwość szybkiego wejścia i wyjścia z samolotu. Jeżeli pasażer posiada tylko bagaż podręczny na lotnisku Chopina w Warszawie po 5 minutach od lądowania jest już w taksówce, jeżeli ma bagaż rejestrowy nastąpi to po 10-15 minutach. Niezależnie od tego czy samolot był ustawiony przy rękawie, czy obsłużony dedykowanym busem” – mówi Michał Leman, Dyrektor Działu Rozwoju Produktu PLL LOT.

Wprowadzenie klasy LOT Economy Plus nie spowodowało spadku liczby pasażerów w klasie biznes. Pasażerowie najwyższej klasy w LOT w rejsach krótko i średniodystansowych również zyskali dedykowany bus na lotnisku w Warszawie, w przypadku gdy samolot nie jest obsługiwany przy rękawie. Dodatkowo poprawiony został serwis i jakość podawanych posiłków. W I kwartale 2015 roku pojawią się kolejne modyfikacje w menu.

„Zgodnie z oczekiwaniami naszych pasażerów stopniowo podnosimy jakość obsługi i serwisu na pokładzie. Zaczęliśmy od naszych flagowych samolotów – Boeingów 787 Dreamliner, wprowadzając m.in. serwis restauracyjny w LOT Business Class. Latem wprowadziliśmy zmieniony serwis pokładowy w rejsach krótko i średniodystansowych.  Na wszystkich rejsach LOT-u oferujemy już możliwość podróży w wyższych klasach.
Po sukcesie LOT Premium Class na Dreamlinerze wprowadzona w czerwcu klasa LOT Economy Plus na rejsach europejskich, zyskuje uznanie i notujemy w niej stały wzrost pasażerów. Stawiamy na usługi premium i będziemy rozwijać ten segment”- dodaje Michał Leman.

Pasażerowie Klasy LOT Economy Plus z rejsów europejskich, którzy kontynuują swoją podróż przesiadając się w Warszawie, automatycznie podróżują w Dreamlinerach w klasie LOT Premium na wszystkich trasach długodystansowych, czyli Warszawa – Nowy Jork, Chicago, Toronto czy Pekin.

Szczegółowe informacje oraz ceny podróży w klasach LOT Economy Plus na rejsach europejskich oraz LOT Premium Class na długodystansowych można znaleźć na lot.com.

 

Polskie Linie Lotnicze LOT to jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie. Od 1929 roku PLL LOT łączą Polskę ze światem. Obecnie samoloty w barwach LOT-u latają do blisko 60 miast w Europie, Ameryce Północnej, na Bliski Wschód oraz w Azji. Wśród pilotów LOT-u są mistrzowie Europy i świata we wszystkich dyscyplinach sportów lotniczych. Od 2003 roku LOT należy do sojuszu Star Alliance, którego członkowie oferują obecnie ponad 21,900 rejsów dziennie do 1.328 portów lotniczych z w 195 krajach.