Warszawa, 3 września 2014 roku – Nowoczesna, przejrzysta, intuicyjna dla podróżnych. To zaledwie kilka zalet nowej wersji strony internetowej Eurolotu. Polska regionalna linia lotnicza zaprezentowała dzisiaj nową odsłonę eurolot.com, dzięki której pasażerowie mogą w jeszcze wygodniejszy i prostszy  sposób m.in. kupić bilet czy odprawić się online na swój rejs. 

Nowa odsłona strony www Eurolotu została zaprojektowana w myśl zasady „user friendly”, co oznacza, że poruszanie się po niej jest wygodne, proste i przede wszystkim intuicyjne dla użytkowników. Jest to możliwe dzięki m.in. łatwiejszej i precyzyjnej nawigacji oraz pogrupowaniu informacji, dotyczących planowania podróży, w konkretne bloki tematyczne: „Moja podróż”, „O Eurolot”, „Destynacje” i „Dla firm i agentów”. Co więcej, dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań IT, wkrótce system rezerwacyjny będzie szybciej transmitował dane, co wpłynie na szybkość dokonywania rezerwacji przez pasażera.  

Ponadto, w trakcie prac nad stroną internetową, przewoźnik po raz pierwszy uwzględnił potrzeby podróżnych niedowidzących. Strona – poprzez przełączenie na zwiększony kontrast – jest specjalnie dostosowana do osób ze słabym wzrokiem, tak aby mogli łatwiej korzystać z serwisu.

Prace nad nową, funkcjonalną stroną internetową Eurolotu były dla nas priorytetem. Zdajemy sobie sprawę, że nasi pasażerowie oczekują nowoczesnej, przyjaznej i czytelnej strony, która w precyzyjny sposób zaprezentuje ofertę naszej firmy oraz szybko przeprowadzi ich przez rezerwację, kupno biletu czy innych dodatkowych usług. Projektując tę stronę chcieliśmy, aby była przede wszystkim wizytówką Eurolotu – to na niej de facto rozpoczyna się podróż i powstaje pierwsze dobre wrażenie o przewoźniku – mówi Agnieszka Łuczak, Dyrektor Marketingu Eurolot SA.
 
Kolejnym ułatwieniem dla podróżnych jest rozbudowana zakładka „Destynacje”, wzbogacona o „mini przewodnik” czyli praktyczne informacje na temat miast do których operuje Eurolot. Znajdują się w niej m.in. ciekawostki o atrakcjach turystycznych danego miasta, a także użyteczne informacje o transporcie, zwłaszcza z i do lotniska.

Z pewnością atutem nowej wersji Eurolot.com jest także nowoczesna i „lekka” estetycznie szata graficzna, utrzymana w tonacji biało-niebieskiej. Dzięki przejrzystemu układowi strony pasażer intuicyjnie przejdzie przez proces zakładania rezerwacji i kupna biletu online oraz szybko znajdzie potrzebne informacje o aktualnych promocjach Eurolotu, mapie połączeń przewoźnika czy statusie rejsu.  

****

 

Eurolot działa na rynku od 1996 roku. Od lipca 2011 roku wykonuje własne operacje lotnicze – połączenia pomiędzy głównymi portami regionalnymi w Polsce. W 2012 roku Eurolot rozpoczął realizację strategii łączenia polskich miast z wieloma regionami i największymi miastami Europy. Firma wykonuje także czartery i rejsy na zlecenie innych przewoźników m.in. LOT-u. Przewoźnik operuje obecnie na 38 trasach w Polsce i w Europie oraz posiada 11 nowych turbośmigłowych Bombardierów Q400 NextGen. Polska linia jest aktywnym członkiem Stowarzyszenia Linii Lotniczych Regionów Europy (ERA).