Warszawa, 3 października 2014 roku – Polska regionalna linia lotnicza wystartowała w Gdańsku, Krakowie i Warszawie z nową odsłoną kampanii promującej zimową siatkę połączeń przewoźnika. Jest ona kontynuacją letniej kampanii Eurolotu prowadzonej w połowie tego roku pod hasłem „Miłego Eurolotu”.

Druga część akcji „Miłego Eurolotu” dotyczy przede wszystkim promocji najnowszych kierunków w siatce połączeń przewoźnika – z Warszawy do Kiszyniowa, Kluż-Napoki, Zagrzebia, a także Stuttgartu, Dusseldorfu oraz Lublina. Eurolot zacznie operować na tych trasach już od 26 października br. Ponadto
w kampanii promowane będzie także połączenie z Gdańska do Krakowa oraz zagraniczne połączenia linii
z tych dwóch portów: z gdańskiego lotniska do Amsterdamu i Helsinek oraz ze stolicy Małopolski do Zurychu i Amsterdamu.  

Kampania będzie prowadzona przez cały październik w gazetach ogólnopolskich oraz dziennikach lokalnych. Dodatkowo sprzedaż biletów będzie wzmocniona działaniami w Internecie. Będą to głównie kampanie odsłonowe oraz kontekstowo-behawioralne (tzn. pozwala na odnalezienie tych osób, które dzięki zbieżności zachowań lub zainteresowań mogą być zainteresowani zakupem biletów lotniczych), połączona
z mailingiem, artykułami i wpisami na portalach oraz serwisach związanych z podróżami. Główne przekazy, które będą pojawiać się w kampanii na materiałach to m.in. „ Europa na skróty”, „Poznaj z nami Półwysep Bałkański” czy  „Bez przesiadek prosto do celu”.  

Główne cele jesiennej kampanii będą skoncentrowane na umacnianiu marki Eurolot w Polsce, jako przewoźnika, który nie tylko skupia swoją działalność w regionach, ale i otwiera się na nowe rynki zagraniczne.

W zimowej siatce naszej firmy znajdą się m.in. „bałkańskie” trasy – przyszłościowe kierunki – które czekają dopiero na „odkrycie” i rozwój ruchu pasażerskiego. W nowej odsłonie kampanii „Miłego Eurolotu” będziemy chcieli zaprosić pasażerów do korzystania z naszych usług. Podkreślamy atuty naszej firmy na tle innych linii jak np. dogodne rozkłady lotów, rejsy z głównych portów regionalnych czy opieka profesjonalnych Załóg. Wierzę, że taki przejrzysty i otwarty sposób komunikacji wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki Eurolot i odbiór przewoźnika przez naszych pasażerów – mówi Agnieszka Łuczak, Dyrektor Marketingu Eurolotu.

W najważniejszych miejscach Gdańska, Krakowa i Warszawy m.in. na ścianach biurowców, pojawią się nośniki wielkoformatowe reklamujące nową siatkę połączeń polskiego przewoźnika. Będą to siatki oraz  mniejsze podświetlane nośniki (m.in. cityscrolle, frontlighty, citylighty), które mają zapewnić odpowiednią widoczność i intensywność kampanii oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Za kampanię outdoorową Eurolotu odpowiada agencja Vizeum. Natomiast kampanię on-line prowadzi firma Cube Groupe.

***

Eurolot działa na rynku od 1996 roku. Od lipca 2011 roku wykonuje własne operacje lotnicze – połączenia pomiędzy głównymi portami regionalnymi w Polsce. W 2012 roku Eurolot rozpoczął realizację strategii łączenia polskich miast z wieloma regionami i największymi miastami Europy. Firma wykonuje także czartery i rejsy na zlecenie innych przewoźników m.in. LOT-u. Przewoźnik operuje na 32 trasach w Polsce i w Europie oraz posiada 11 nowych turbośmigłowych Bombardierów Q400 NextGen. Polska linia jest aktywnym członkiem Stowarzyszenia Linii Lotniczych Regionów Europy (ERA).