Już 31 marca, w nowoczesnych pomieszczeniach Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, zgromadzą się uczestnicy siódmej edycji konferencji „Nowe Trendy w Turystyce”. Wzorem ubiegłych lat, poruszymy przede wszystkim tematy nowych rozwiązań w branży turystycznej, a wszystko w formie ciekawych prelekcji, prezentacji i warsztatów z udziałem znanych ekspertów. 

Marka „Nowych Trendów w Turystyce” już na dobre zapisała się na mapie najważniejszych wydarzeń branży turystycznej w naszym kraju. Organizatorzy, przy okazji każdej kolejnej edycji, starają się poszerzyć dyskusje o nowe tematy, a całe wydarzenie uczynić jeszcze ciekawszym. Trudno odmówić im sukcesu – wystarczy napisać, że ostatnia, szósta edycja przeciągnęła rekordową liczbę 400 uczestników, z kraju i z zagranicy. Aktualne zainteresowanie towarzyszące imprezie pozwala się spodziewać, że tegoroczne spotkanie pobije i ten rekord. 

 

Co szczególnie wpływa na atrakcyjność tej konferencji? Niewątpliwie, jednym z głównych czynników jest udział ekspertów oraz fakt, że wszystko odbywa się w nowoczesnej 
i angażującej publiczność konwencji. Nie ma miejsca na nudne wykłady i powtarzanie tych samych, ogranych tematów. Co przygotowali dla nas organizatorzy w tym roku?
Zaczynamy o 9.00 tematem poświęconym aplikacjom mobilnym. Niezaprzeczalnie, technologia, głównie dzięki smartfonom, zyskuje coraz większy wpływ na nasze życie osobiste i pracę – nie inaczej jest z turystyką. Stąd pierwszy temat: „Aplikacje mobilne – pomoc czy zagrożenie dla branży?” Razem z fachowcami z branży IT spróbujemy znaleźć optymalne rozwiązania dla współczesnych wyzwań, stających przed podmiotami operującymi w temacie turystyki. Następnie skoncentrujemy się na zagadnieniach CSR (Corporate Social Responisbility) – temacie na naszym rynku względnie nowym, który jednak z każdym rokiem mocno przybiera na znaczeniu. Spotkanie nie może się odbyć bez podsumowań, dlatego z pewnością nie zawiodą się miłośnicy statystyk i wyliczeń. „Liczba prawdę Ci powie, czyli jak liczyć żeby się nie przeliczyć” – pod tą intrygującą nazwą kryje się panel gdzie poruszymy temat pozyskiwania klientów, rezerwacji hotelowych i oczywiście, „last but not least” wygenerowanego zysku (bądź straty). 

Po przerwie będziemy dyskutować o marketingu – „Marketing nieoczywisty”, słowem jak znaleźć klienta w rosnącym gąszczu social mediów, stron internetowych i czasopism. Na deser zostawiliśmy kwestie wizyt studyjnych. Sam tytuł sugeruje jak istotny to temat – „Miłość od pierwszej wizyty studyjnej”. W końcu pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

W konstruktywnej dyskusji pomogą nam eksperci tworzący poszczególne panele. Piotr Bucki (prowadzący także całą konferencję), Krzysztof Celuch, Mia Magazine, Magdalena Kondas i wielu, wielu innych specjalistów. Zachęcamy do zapoznania się z pełną listą naszych prelegentów na trendywturystyce.pl

Oczywiście Nowe Trendy w Turystyce nie byłby kompletne bez konkursu „Tourism Trends Awards”. W tym roku przygotowaliśmy aż 4 kategorie.


MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – dla tych, którzy na przestrzeni ostatniego roku mogą pochwalić się osiągnięciami w budowaniu marki, świadomym planowaniu komunikacji 

i wyróżniającą się aktywnością w mediach społecznościowych.


NOWOŚĆ NA RYNKU – skierowany do nowych firm oraz tych, które w minionym roku znacznie rozszerzyły swoja ofertę wprowadzając ciekawe i nieszablonowe rozwiązania.

 

UŻYTECZNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ – kategoria powstała z myślą o działaniach poprzez stronę internetową. Wbrew pozorom, zbudowanie naprawdę dobrej, przejrzystej, 
a zarazem niebanalnej strony, która nie powiela utartych schematów, wcale nie jest prostą sprawą.


I wreszcie KATEGORIA SPECJALNA: KREACJA GRAFICZNA WYDARZENIA.


Dla wszystkich, którzy wyróżnili się podczas przygotowania festiwali, wystaw i innych imprez wymagających świeżego spojrzenia na wizualną stronę danego wydarzenia.

Zwycięzców wybierze jury obradujące pod przewodnictwem, i tu kolejna znana wszystkim postać, Jarosława Kuźniara – dziennikarza i podróżnika.

 

Zwycięzcy „Tourism Trends Awards” otrzymają prestiżowe wyróżnienie 
i dostaną możliwość zaprezentowania się podczas konferencji przed wszystkimi uczestnikami. Warto w tym miejscu wymienić zwycięzców ubiegłorocznej edycji konkursu TTA. W roku 2015 bezkonkurencyjny w kategorii „Najlepsza kampania marketingowa” okazał się Gdański Teatr Szekspirowski, a w kategorii „Odpowiedź na trend w turystyce – rozwiązanie w zakresie turystyki medycznej” triumfowała firma Velcure S.C. W rywalizacji „Najlepsza strona internetowa” wyróżniono firmę Travel Group.


Podsumowując. W Gdańsku szykuje się kolejne niezwykle ważne i interesujące wydarzenie branży turystycznej. Dlatego zachęcamy do rejestracji i udziału – uczestnicy „Nowych Trendów w Turystyce” z pewnością nie wyjdą z konferencji bez wymiany ciekawych doświadczeń z zakresu turystyki i nowej, przydatnej w działaniach branżowych wiedzy. 

Można także zapisywać się na study tour, który odbędzie się kolejnego dnia. Pokażemy najciekawsze „unique venues” w Gdańsku, które uczynią każde spotkanie i konferencje wyjątkowymi, a jednocześnie są ważną częścią oferty turystycznej miasta.

Do zobaczenia w Gdańsku już 31 marca!


Więcej na www.trendywturystyce.pl