Warszawa, 12 lutego 2015, Marka ibis kontynuuje proces modernizacji swoich obiektów w Polsce, którego celem jest podniesienie komfortu wypoczynku gości. Na początku lutego br., w hotelu ibis Poznań Centrum zakończono renowację wystroju wnętrz powierzchni publicznych oraz restauracji w konceptach Avanzi oraz ibis kitchen.

IBIS MODERNIZUJE HOTELE W POLSCE
Ibis konsekwentnie realizuje proces modernizacji powierzchni publicznych oraz oferty gastronomicznej zgodnie z przyjętą w 2011 roku strategią dynamizacji marek ekonomicznych. Ibis Poznań Centrum jest piątym hotelem w Polsce, w którym wprowadzono nowoczesne koncepty marki – Avanzi i ibis kitchen. Wcześniej podobne modernizacje przeszły ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Centrum, ibis Warszawa Ostrobramska w 2013 oraz ibis Kraków Centrum w 2014 roku. Międzynarodowa sieć planuje kolejne renowacje swojej bazy w Polsce.    

W SERCU INNOWACJI
Zmodernizowane powierzchnie publiczne w hotelu ibis Poznań Centrum na nowo definiują relacje między gośćmi, czyniąc je bardziej naturalnymi i przyjaznymi. Współczesny miejski design, wykorzystanie drewnianych elementów, jasnych kolorów oraz grafik na ścianach i sufitach nadają im wyjątkowego klimatu. Zgodne z projektem Avanzi hotelowe wnętrza cechują przede wszystkim otwarte przestrzenie, w których panuje ciepła i nieformalna atmosfera. Zasada ta została również zastosowana w zmodernizowanej recepcji. Według założeń jest to przestrzeń płynnie łączącą się z lobby. Szczególną uwagę zwracają jej tylne panele, na których wyświetlane są praktyczne informacje m. in. o pogodzie, kursie walut czy też ofertach specjalnych hotelu. Nowe lobby to zarówno świetne miejsce do pracy, odpoczynku jak również spotkań.

NOWY KONCEPT GASTRONOMICZNY
W poznańskim hotelu wprowadzono również nowatorski koncept restauracyjny- ibis kitchen, który współgra z nieformalnym, ciepłym oraz współczesnym duchem powierzchni publicznych zaprojektowanych przez Ateliers Archange (projekt Avanzi). W restauracji wykorzystano połączenie bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami i grafikami na ścianach. Ciepły klimat tego miejsca buduje również miękkie światło padające z nisko zawieszonych lamp pozwalające na interakcję między gośćmi w przyjaznej atmosferze, o każdej porze dnia.

IBIS POZNAŃ CENTRUM
Hotel ibis Poznań Centrum znajduje się w centrum miasta, w pobliżu Starego Rynku i rzeki Warty. Goście spędzający tu wolny czas mogą udać się na spacer czy odpocząć nad jeziorem Malta. Natomiast osoby będące w podróży służbowej doceniają łatwy dojazd do dworca PKP i na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich. W ofercie obiektu są: 146 komfortowe, klimatyzowane pokoje z WiFi, dwie sale konferencyjne, restauracja i bar z przekąskami. Goście mogą skorzystać również ze strzeżonego, zadaszonego parkingu.

 

IBIS
ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecające standardom świadczonej przez nią obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kierującą każdym z pracowników. Ibis jest pierwszą marką hotelową, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzający profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, dający konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwartą na świecie siecią hoteli ekonomicznych.

 

Więcej informacji na ibis.com
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.