„Mamo, tato, mamy lato!”
W niedzielę 6 lipca 2014, sieć polskich hoteli Focus, skierowanych do Klienta biznesowego i turystycznego, kończy akcję „Mamo, tato, mamy lato!”, w ramach której goście mogą zarezerwować noclegi w dowolnym hotelu (Szczecin, Gdańsk, Bydgoszcz, Łódź, Chorzów, Inowrocław – Hotel Premium ****) w promocyjnych cenach.
Goście nocujący w hotelach Focus mają bezpłatny dostęp do sauny, siłowni oraz sieci Wi-Fi. Do dyspozycji pozostają również sale konferencyjne oraz kącik biznesowy. Każdy pokój wyposażony jest w wyjątkowo duże i wygodne łóżko, przestronną łazienkę, telewizor, biurko do pracy, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz wodę mineralną.
Dużym atutem sieci jest oferta rodzinna, w ramach której dzieci i młodzież do lat 18-stu, zakwaterowane w pokoju z rodzicami lub opiekunami, mają zagwarantowany bezpłatny pobyt. Ponadto, goście wyruszający na zwiedzanie okolicy lub udający się w dalszą podróż, otrzymują kanapkę i kawę na wynos.
Hotele Focus to również idealne miejsce na zorganizowanie konferencji, spotkania biznesowego, szkolenia lub seminarium. W każdym z obiektów znajdują się profesjonalne, klimatyzowane sale konferencyjne, wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny.Ponadto, w zależności od indywidualnych preferencji organizatorów, istnieje możliwość indywidualnego ustawienia i wystroju sali oraz zorganizowania przerw kawowych, lunchu, obiadu, kolacji.