Marka Novotel wprowadziła nowy, multimedialny stolik PLAY, który stworzyli eksperci z firm Microsoft, Humelab i After-Mouse. Zostały na nim zainstalowane aplikacje  usprawniające korzystanie z funkcji i usług hotelu a także  najbardziej popularne gry, które są dodatkową atrakcją dla gości.

Wygoda i rozrywka
Nowe technologie przyczyniają się do zmiany sposobów spędzania czasu w hotelu, podróże stają się coraz bardziej „cyfrowe”, a goście dążą do nieprzerwanej interakcji. Najnowszą usługą w ofercie marki Novotel jest multimedialny stolik PLAY stworzony we współpracy z firmami Microsoft, Humelab i After-Mouse. Od końca czerwca br. jest on dostępny w lobby
12. pilotażowych hoteli na całym świecie, między innymi w: Mediolanie, Brukseli, Londynie, Paryżu, Sydney, Casablance, Dubaju i Rio.
Ta technologiczna perełka daje szerokie możliwości rozrywki. Novotel rozważa wprowadzić ją w całej  sieci do 2015 r. Dodatkowo marka podjęła decyzję o zainstalowaniu konsoli do gier XBOX 360 w wydzielonych miejscach dostępnych dla wszystkich gości. Aktualnie z usługi tej można korzystać w 325. hotelach na świecie, zaś w 155. obiektach jest możliwość bezpłatnego korzystania z urządzenia Kinect.

 

Nowatorskie rozwiązania kluczowe dla doświadczeń gości
Już na etapie dokonywania rezerwacji, Novotel oferuje środowisko bogate w rozbudowane systemy łączności. Marka wdraża nowy, cyfrowy program do spersonalizowanego witania gości.
Ta nowa, prosta i intuicyjna usługa szybkiego meldowania się w hotelu, daje klientom możliwość dokonania formalności meldunkowych przez Internet, jeszcze przed przybyciem do hotelu i zapewnia bardziej spersonalizowane powitanie. Ponadto, przekłada się ona na znaczną oszczędność czasu.
Do końca roku usługa ta będzie dostępna w około 250. hotelach Novotel.

 

Hotele z pełnym dostępem do sieci
Wi-Fi stało się czynnikiem determinującym wybór hotelu. Novotel dostosował się do tego wymogu
i oferuje bezpłatne Wi-Fi we wszystkich swoich hotelach. Usługa ta objęła 100% obiektów należących do sieci we Francji, czyli 110 hoteli, oraz 85% hoteli międzynarodowych. Celem jest wyposażenie całej światowej sieci do 2015 r.

Ponad 300 000 cyfrowych kartek pocztowych wysyłanych co miesiąc za pośrednictwem Virtual Concierge!
Rok temu marka Novotel wprowadziła Virtual Concierge. Goście mogą z niego korzystać do przeglądania informacji na temat interesujących miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, etc.) sprawdzić prognozę pogody, godziny lotów czy skorzystać z wielu innych usług, w tym wysłać wirtualną pocztówkę. Virtual Concierge to duży dotykowy ekran stojący obecnie w lobby ponad 250 hoteli Novotel na świecie. Wedle badań przeprowadzonych przez markę Novotel hotelowi goście korzystają z niego, by znaleźć informacje o wydarzeniach w pobliżu hotelu (36%), obliczyć trasę w dane miejsce (20%) lub sprawdzić prognozę pogody (17%). Jednak największym powodzeniem cieszy się wysyłanie cyfrowych kartek. Miesięcznie, za pośrednictwem Virtual Concierge wysyłanych jest ich ponad 300 000!

Od września zeszłego roku dostępna jest także aplikacja Novotel Virtual Concierge Mobile App dla smartfonów z systemem Android i IOS. Goście ceniący sobie niezależność mogą korzystać z tej aplikacji w celu dostosowania pobytu do swoich potrzeb już w drodze do hotelu.  

 

***

Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżującym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzające zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach PLANET 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowiązuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarządzania środowiskiem – ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli
i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.

 

Więcej informacji na stronie: novotel.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.  
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami
z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.