FUNKCJA “MY RYANAIR” JUŻ DOSTĘPNA
Ryanair, ulubiona linia lotnicza w Europie, dziś (12 czerwca) ogłosiła wprowadzenie najnowszej aktualizacji aplikacji mobilnej z ulepszoną funkcją rejestracji klienta „My Ryanair” aby w jeszcze łatwiejszy sposób wyszukiwać i rezerwować bilety najtańszych w Europie połączeń lotniczych.

Używając funkcji “My Ryanair” Polscy klienci mogą teraz korzystać z własnego profilu osobistego, aby zapewnić szybsze rezerwacje lotu i odprawy online. Dzięki tej aplikacji moblinej Ryanair można:
•    Sprawdzić status lotu
•    Zalogować się na profilu “My Ryanair”
•    Wyszukać tani lot Ryanair z 1,600 dostępnych
•    Wybrać i zarezerwować bilet oraz wybrać numerowane miejsce na pokładzie samolotu
•    Zarezerwować hotel i wynająć samochód
•    Odprawić się i ściągnąć mobilną kartę pokładową
Aplikacja mobilna Ryanaira, która została ściągnięta już przez 6 mln użytkowników, jest dostępna do pobrania na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym IOS oraz Android
Do funkcji rejestracji klienta „My Ryanair” zostaną dodane dodatkowe opcje jeszcze w tym roku, co pozwoli polskim użytkownikom dodać członków rodziny do ich profilu, w ramach kontynuacji wdrażania programu „Always Getting Better”.
Katarzyna Gaborec-McEvoy powiedziała:
„Po niedawno uaktualnionej aplikacji w Wielkiej Brytanii i Irlandii, jesteśmy zadowoleni z wprowadzenia ulepszonej funkcji rejestracji klienta ” Mój Ryanair ” dla użytkowników aplikacji mobilnej w całej Polsce. Nieustannie ulepszamy naszą ofertę mobilną dla wszystkich klientów, aby łatwiej i szybciej znaleźć, zarezerwować i zarządzać lotami za pomocą telefonu komórkowego. Jeszcze w tym roku do funkcji „My Ryanair” zostaną dodane dodatkowe rozwiązania, zarówno dla aplikacji mobilnej i jak i dla komputerów stacjonarnych. „