Linie te będą korzystać z najlepszych w branży rozwiązań, w tym z modułu Rich Content and Branding

Atlanta, 2 lipca 2014 r. — Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji, obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej, poinformował o zawarciu długoterminowej umowy z United Airlines.

Zwiększy to dostępność atrakcyjnych usług i cen linii United Airlines oraz zapewni dostęp do produktów dodatkowych z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii sprzedaży oferowanej w ramach platformy Travelport Merchandising. Linie te będą również korzystać z produktu Rich Content and Branding firmy Travelport.
Rich Content and Branding umożliwia liniom lotniczym bardziej efektywne prezentowanie oferty produktów dzięki możliwości podania większej liczby szczegółowych informacji, w tym dostępnych usług i (lub) usług dodatkowych. Oferuje również biurom podróży możliwość zakupu  alternatywnych produktów za pośrednictwem platformy Travelport w sposób podobny do tego, jaki jest stosowany na ukierunkowanej na klienta stronie internetowej tych linii lotniczych. United Airlines zrzesza ponad 40 różnych przewoźników z całego świata — od tradycyjnych przewoźników sieciowych poprzez linie regionalne po niskokosztowe linie lotnicze — którzy już zarejestrowali się w celu używania tego rozwiązania. Zostanie ono uwzględnione w następnej wersji aplikacji Travelport Smartpoint, która ma się ukazać w tym roku.
Travelport to pierwszy globalny system dystrybucji, w którym ponownie umożliwiono biurom podróży sprzedaż oferowanych przez United Airlines miejsc Economy Plus z dodatkową przestrzenią na nogi. Biura podróży współpracujące z firmą Travelport mogą uzyskać informacje o dostępności i cenach miejsc Economy Plus w ramach platformy Travelport travel commerce, która umożliwia dokonanie rezerwacji w czasie rzeczywistym oraz automatyczne dodawanie ich do podróży wykupionej przez klienta indywidualnego lub korporacyjnego korzystającego z usług danego biura podróży. Obejmuje to również miejsca Economy Plus dostępne dla uprawnionych do tego klientów MileagePlus oraz ich firm.
„Pod względem opcji podróży oferta United Airlines jest wciąż uzupełniana o dynamiczne produkty dostosowane do potrzeb naszych klientów” — powiedział Tom O’Toole, wiceprezes ds. marketingu i lojalności klientów w firmie United Airlines oraz prezes MileagePlus. „Linie United Airlines są zadowolone z faktu, że umowa ta umożliwia nam oferowanie klientom korzystnych opcji za pośrednictwem dodatkowych kanałów sprzedaży. Zamierzamy nadal polepszać naszą obsługę klientów oraz biur podróży z wykorzystaniem rozwiązań firmy Travelport”.
„United Airlines to jedne z największych linii lotniczych na świecie, dlatego bardzo się cieszymy z rozszerzenia naszej długoterminowej współpracy oraz z tego, że skorzystają z naszych inwestycji w pionierską technologię sprzedaży, która została stworzona z myślą o zaspokojeniu ewoluujących potrzeb globalnego łańcucha dystrybucji podróży” — powiedział Derek Sharp, dyrektor zarządzający ds. globalnej dystrybucji sprzedaży i usług w firmie Travelport. „Linie United Airlines będą mogły wykorzystać czołową technologię firmy Travelport do zwiększenia swojego globalnego zasięgu, promowania swojej marki wśród klientów z całego świata, a także — co chyba najważniejsze — maksymalizacji przychodów przypadających na jedno sprzedane miejsce”.

# # #

 

Platforma Travelport Merchandising została wprowadzona w zeszłym roku i obejmuje trzy komponenty:

•    Travelport Aggregated Shopping, pierwsze takie rozwiązanie w branży turystycznej, zbiera na jednym ekranie wyniki wyszukiwania produktów i ofert różnych przewoźników — zarówno tych „tradycyjnych”, którzy korzystają z protokołu ATPCO, jak i tanich linii lotniczych, które wolą komunikować się z firmą Travelport z wykorzystaniem interfejsu API. Nowa technologia eliminuje potrzebę przeglądania i porównywania ofert na kilku ekranach i pozwala biurom podróży efektywnie porównywać oferty obydwu typów przewoźników w ramach jednego procesu.

•    Travelport Ancillary Services pozwala biurom podróży sprzedawać produkty dodatkowe linii lotniczych, takie jak rezerwacja konkretnych miejsc, posiłki czy dodatkowy bagaż, w ramach istniejącego przepływu pracy, bez potrzeby rezerwacji w dedykowanych serwisach internetowych przewoźników.

•    Travelport Rich Content and Branding pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści.

Więcej informacji o platformie Travelport Merchandising można znaleźć na stronie: http://www.travelportmerchandisingsolutions.com/

Informacje o firmie Travelport (www.travelport.com)

Travelport to dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej. Firma prowadzi działalność w ponad 170 krajach i zatrudnia ok. 3 600 pracowników. W 2013 r. osiągnęła przychody netto w wysokości 2,1 mld USD. Travelport to firma prywatna. Jej działalność obejmuje dwa obszary:
•    Turystyczną platformę handlową (Travel Commerce Platform, wcześniej znaną jako globalny system dystrybucji, GDS), za pomocą której ułatwiamy handel w branży turystycznej. Nasza platforma B2B umożliwia dostawcom usług turystycznych dotarcie do klientów zarówno online, jak i offline. Turystyczna platforma handlowa wychodzi naprzeciw ciągle zmieniającym się wymaganiom branży turystycznej, wprowadzając nowy wymiar elektronicznej dystrybucji produktów i usług oferowanych przez linie lotnicze. Ponadto platforma pozwala obsługiwać nie tylko rezerwację biletów lotniczych, lecz także miejsc hotelowych, biletów kolejowych i rejsów oraz wynajem samochodów. Travelport wykorzystał również swoją wiedzę branżową do zaprojektowania pionierskiego rozwiązania B2B do obsługi płatności, które zaspokaja potrzeby pośredników turystycznych w zakresie bezpiecznego i efektywnego rozliczania transakcji. Oprócz tego Travelport wykorzystuje obszerne dane zarządzane przez naszą platformę do świadczenia biurom podróży, liniom lotniczym i innym podmiotom korzystającym z takich danych szeregu usług dodatkowych, takich jak usługi reklamowe, usługi subskrypcji, analiza danych biznesowych oraz ukierunkowane na marketing narzędzia analityczne.
•    Usługi technologiczne (Technology Services), w ramach których świadczymy liniom lotniczym kluczowe usługi informatyczne, m.in. zakup i wystawianie biletów oraz kontrola odlotów, pozwalają im skupić się na podstawowej działalności i obniżyć koszty. Obsługujemy systemy rezerwacyjne i magazynowe oraz inne kluczowe systemy linii lotniczych Delta Air Lines.