Warszawa, 14 października 2014 roku – Jesienno– zimowe weekendy nie muszą być chłodne, a długie wieczory nudne. Każdy można spędzić w jednym z ponad 40-stu miast na całym świecie, do których lata LOT.

Od wtorku do niedzieli bilety LOT-u na wszystkie kierunki można kupić nawet za pół ceny! Promocja dotyczy biletów w klasie ekonomicznej, zatem za bardzo atrakcyjną cenę można polecieć z bagażem w cenie, na centralnie zlokalizowane lotniska, mając do wyboru połączenia w bardzo dogodnych godzinach.

Trzeba tylko dość szybko podjąć decyzję dokąd chce się polecieć, a następnie kupić bilety – najwygodniej i najtaniej na lot.com, z gwarancją najlepszej ceny. Specjalna promocja pod hasłem „Wielkie nieba!” trwa przez sześć dni, dokładnie od wtorku 14-go do niedzieli 19-go października 2014. Podróż można odbyć już od 2 listopada  aż do 22 marca 2015,z wyjątkiem okresu świąteczno – noworocznego. Ceny, na wszystkie kierunki LOT-u zostały obniżone – w niektórych przypadkach aż o 50%! Oznacza to, że taniej można odwiedzić dowolne z ponad 40 miast na całym świecie.

Jest to również doskonała okazja, by wypróbować nowe menu, jakie LOT wprowadził latem tego roku. Na pasażerów klasy ekonomicznej na wszystkich rejsach europejskich czekają nowe sezonowe i wzbogacone posiłki oraz zestawy w ramach oferty LOT Gourmet. A ich ceny nadal pozostają konkurencyjne w porównaniu z cenami na lotniskach i z tymi spotykanymi w innych liniach.

Na rejsach długodystansowych Dreamlinerem do i z Ameryki oraz Chin, gdzie posiłki serwowane są nieodpłatnie, LOT również całkowicie zmienił menu, by pasażerowie czuli się jak w podniebnej restauracji. Nowością jest też to, że kupując bilet w klasie ekonomicznej można od razu zdecydować się na wybór posiłku serwowanego w wyższej klasie LOT Premium Class. Ta usługa jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży, poprzez Call Center, lot.com, biura własne oraz biura agentów.

Dodatkowo na wszystkich rejsach do Chicago, Nowego Jorku, Toronto i Pekinu
podwojona została liczba filmów w pokładowym systemie rozrywki dostępnych w całkowicie bezpłatnej ofercie we wszystkich klasach podróży.

W ciągu ostatniego roku LOT intensywnie się zmienia odpowiadając na potrzeby pasażerów i zmieniającego się rynku. W ostatnich miesiącach został wprowadzony szereg nowych produktów i usług, które cieszą się coraz większą popularnością. Na przykład cała rodzina komfortowo, bez stresu i bez kolejki może odprawić się przy dedykowanym stanowisku Family check-in na warszawskim lotnisku. By podróż zaczynała się wesoło i kolorowo, przy odprawie biletowo-bagażowej najmłodszych wita sympatyczny symbol LOT-u – żuraw. Mali podróżnicy mogą też korzystać ze specjalnych schodków, które ułatwiają im zdobywanie pierwszych lotniczych doświadczeń i kontakt z personelem lotniska.

Oprócz nowej mobilnej wersji strony lot.com, udoskonalona została także aplikacja mobilna. Aktualizacja zawiera ponad 40 zmian, w tym nowy wygląd strony startowej oraz funkcję zapisywania karty pokładowej w aplikacji PassBook (dla użytkowników systemu iOS).

Teraz bez limitu można korzystać też z usług airkiosku (propozycja nie tylko dla miłośników lotniczych gadżetów) oraz usługi Shope&More, czyli oferty zakupów bezcłowych, również na trasach europejskich. Jest też możliwość zrobienia zakupów przez Internet z dostawą na pokład samolotu.

To nadal nie koniec wprowadzanych ostatnio nowości, wśród nich na lot.com można znaleźć między innymi „Moje Ulubione Miejsce” czy „Mój dodatkowy sprzęt”.

W podróży do ponad 40-stu destynacji na całym świecie warto skorzystać też z szerokiej oferty ubezpieczeń, które są dostępne stronie internetowej LOT-u.

Rezerwuj już teraz na www.lot.com i leć od  2 listopada 2014 do 22 marca 2015 nawet o połowę taniej!