Wizz Air zapowiada ambitne plany na 2024 r., zakładając obsługę 4,8 mln pasażerów na trasach z i do Warszawy, co oznacza 60-procentowy wzrost w porównaniu z czasem przed pandemią. Jak poinformował prezes linii, József Váradi, warszawska baza jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się w siatce przewoźnika, wyprzedzając inne europejskie lotniska. Váradi podkreślił, że lotnisko w stolicy, mimo ograniczeń związanych z infrastrukturą i przydziałem slotów, jest priorytetem dla Wizz Air, a linia aktywnie poszukuje możliwości zwiększenia liczby połączeń w miarę dostępności nowych slotów.
W ramach dalszej ekspansji Wizz Air ogłosił nową trasę z Warszawy do Genui we Włoszech, której inauguracja planowana jest na maj 2025 r. Loty będą realizowane trzy razy w tygodniu – we wtorki, czwartki i soboty. Poza tym linia zwiększy częstotliwość rejsów na popularnych trasach, m.in. do Mediolanu, Barcelony, Kopenhagi, Malagi i Tel Awiwu. Váradi zwrócił uwagę, że Tel Awiw pozostaje zmiennym rynkiem ze względu na sytuację geopolityczną, co wymaga elastyczności w planowaniu połączeń.
W czerwcu 2025 r. do floty stacjonującej na Lotnisku Chopina dołączy trzynasty samolot Airbus A321neo, co zwiększy przepustowość operacyjną o kolejne 50 tys. miejsc rocznie. Według Váradiego, ten rozwój przełoży się na wzrost zatrudnienia, zarówno bezpośredniego, jak i pośredniego.
Obecnie Wizz Air oferuje loty z pięciu baz w Polsce – Warszawy, Gdańska, Katowic, Krakowa i Wrocławia – obsługując 158 tras do 28 krajów. Flota przewoźnika liczy 213 samolotów, a w 2025 r. siatka połączeń z Polski obejmie 56 tras do 24 krajów. Wizz Air pozostaje jednym z kluczowych graczy w sektorze tanich linii lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, stale rozbudowując swoją ofertę i wzmacniając obecność na polskim rynku.