Grupa eSKY, chcąc ułatwić Klientom proces transakcyjny, zmodernizowała proces transakcyjny na wszystkich rynkach, na których działają jej serwisy – w Polsce, Bułgarii, Rumunii i Brazylii, i wprowadziła szereg nowych rozwiązań. Zmiany zostały wprowadzone w listopadzie i dotyczą sprzedaży biletów lotniczych.

– Ostatnia duża zmiana zaszła w naszym serwisie w 2011 roku, od tego czasu wprowadzaliśmy drobne udoskonalenia, dodawaliśmy do oferty nowe produkty – chociażby możliwość zakupu biletów kolejowych na połączenia europejskie przez internet, skupialiśmy się na rozwoju rynku brazylijskiego, na którym działamy od kilku lat. Obecnie uznaliśmy, że chcąc zwiększyć naszą konkurencyjność musimy poprawić użyteczność serwisów i wprowadzić modyfikacje, które ułatwią klientom organizację podróży – tłumaczy Tomasz Kaczmarek marketing manager serwisu eSKY.pl.

Pierwszą dużą zmianą jaka została wprowadzona było udoskonalenie kalendarzy cenowych, które w chwili obecnej pokazują wszystkie najkorzystniejsze koszty przelotów +/- 3 dni przed wybraną przed klienta datą podróży. To bardzo istotne zwłaszcza gdy ktoś w sposób elastyczny planuje wyjazd i dzięki przesunięciu go w czasie może zaoszczędzić kilkaset złotych. Żeby zwrócić uwagę użytkowników na najbardziej korzystną cenę dodatkowo została ona wyróżniona na czerwono. Ważną informacją dla klientów jest też podkreślenie w wynikach wyszukiwania, ile miejsc jest jeszcze dostępnych w danej taryfie. Dzięki temu użytkownik wie, czy powinien przyspieszyć rezerwację promocyjnego lotu i możliwie szybko zapłacić za bilet, gdyż w innym przypadku ktoś inny może go uprzedzić.

Modyfikacji uległy również filtry wyszukiwania. W momencie gdy klient prosi o znalezienie dla niego połączenia, najpierw otrzymuje odpowiedzi dotyczące biletów najbardziej popularnych przewoźników.

– Przeprowadziliśmy ankietę wśród naszych użytkowników i ona stała się podstawą do wprowadzania zmian w naszych serwisach – wyjaśnia Tomasz Kaczmarek z eSKY.pl – Zgodnie z preferencjami naszych klientów w filtrach wyszukiwania są pokazywane przede wszystkim najlepiej oceniane przez nich linie.

Zmianie uległ również sposób prezentowania międzylądowań tzw. stopoverów. Najczęściej mają one związek z przesiadką na tym samym lotnisku, ale nie zawsze. Są na świecie przewoźnicy, którzy na wybranych trasach łączą środki transportu. Klient kupując bilet jest przygotowany na przesiadkę, ale nie zawsze wie, że będzie ona się wiązała również ze zmianą środku transportu. Dotychczas nie było to objaśniane, obecnie użytkownicy dokonując rezerwacji widzą dokładnie jak będzie przebiegała ich podróż.

 

***

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl (www.esky.pl) to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów internetowych sprzedających produkty turystyczne. Prowadzony jest przez spółkę eSKY.pl SA z siedzibą w Radomiu. Poprzez stronę internetową oraz telefoniczne centrum obsługi klienta, eSKY.pl umożliwia łatwy i wygodny zakup ofert biur podróży, biletu lotniczego (linii regularnych, tanich oraz czarterowych), rezerwację miejsca w hotelu oraz wykupienie ubezpieczenia turystycznego. eSKY.pl to najbardziej nowoczesna technologia wyszukiwania oraz wysokiej jakości obsługa klienta. eSKY.pl jest członkiem elitarnej grupy agentów International Air Transport Association (IATA). Partnerem eSKY.pl jest wiodące na świecie internetowe biuro podróży Expedia Inc.