DO 9,5 MLN KLIENTÓW,  
WSPÓŁCZYNNIK WYPEŁNIENIA WZRÓSŁ O 7 PUNKTÓW DO 92%

Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza, dziś, (3 czerwca) opublikowała kwietniowe statystki:
•    Ruch pasażerski wzrósł o 16% do 9,5 mln klientów.
•    Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 7 punktów procentowych do 92%.
•    Roczny ruch pasażerski wzrósł o 13% do 93,1 mln klientów.

 

maj 2014

maj 2015

zmiana

Klienci

8,2 mln

9,5 mln

+16%

Współczynnik wypełnienia

85%

92%

+7%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:

    “W maju ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 16% do 9,5 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 7 punktów procentowych do 92%, za sprawą naszych najniższych cen,
    a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta „Always getting better” (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym.
    
    Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestoliwością lotów, ofercie Business Plus i Family Extra Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja „hold the fare” i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy.”